Poster: main
musicstore is failliet, hoorde ik net van mn broer (werkt bij de bcc). vanmiddag wel gekeken in de brochure die vanochtend op de stoep lag, zaten inderdaad een hoop leuke dingen tussen, maar ik zoek toch meer een simpel setje en bij de musicstore begint het bij de 400,-? maar toch bedankt
Poster: TH3llC
failliet?? wat is bcc?
en hun nieuwe gebouwen zijn juist klaar of bijna klaar..
we hebben het toch over musicstore in keulen he?
vind het niet echt duidelijk wat je nu precies zoekt maar hier een voorstel:
2x peavey st-12?? 112? x2
en dan nog een versterker kan je rond de 300 euro houden
Poster: Estacy
emmmm. er is ook een Musicstore in Keulen? en de musicstore in NL verkoopt geen setjes vanaf 400,- zoals Main zegt. edit: excuses, na wat research blijkt dat Musicstore in NL bijna failliet is.
@th3llc: ziet er zeker uit als een leuk setje? uit je pm te lezen heb je m zelf ook, dus eigen ervaring geeft aan dat t goeie dingen zijn! maar wat zou jij mij aanraden: een pa setje met versterker (ook handig voor de drive in) of het 2.1 setje van omnitronic?
Poster: Tekhead
als Musicstore failliet is, kan je dat toch vinden bij de site van de NL KVK, of niet ?
BTW zag dat ze de Numark mixmeister voor 100,00 neurie's verkopen !
ik heb t ook alleen maar van m gehoord, ze waren failliet door een bepaald iets (wat ik me niet 1,2,3 kan herinneren helaas)
@th3llc: ik denk dat ik voor het setje ga dat je me hebt aangeraden, gaat lekker hard en goed voor kleine feestjes.
misschien ga ik nog heel even kijken voor die amp:powermaxx ms4000, en als die echt uit het budget valt ga ik lekker voor de peavey's
Poster: TH3llC
ja ik heb 2x peavey st-15 en 2x peavey pro-sub, en ben er zeker over te spreken zeker voor die lage prijs,
de set die ik je aanrade was 2x peavey st-12 ik denkt dat qua kwaliteit het toch wel ongeveer wel zelfde gaat zijn enkel is dit een 12 inch.
de versterker in die set (Fame amp 600) daar kan ik je helaas niets over vertellen, heb er geen ervaring mee.
ikzelf heb de powermaxx ms 6500 waar is tevreden van ben alleen nu na 2jaar een probleem met de koeling (weet nog niet juist wat er aan scheelt) maar hier is ook een lichtere versie van de powermaxx ms 4000
deze is wel wat zwaarder en kost was meer, maar misschien goed als je toekomst gericht kijk (toevoegen van een subwoofer) is dit misschien toch wel een goede keuze?
ik heb zelf geen ervaring met die set van omnitronic (of iets anders van omnitronic) dus ik ga me er niet over uitspreken.
ik denk dat ik voor het setje ga dat je me hebt aangeraden, gaat lekker hard en goed voor kleine feestjes.
misschien ga ik nog heel even kijken voor die amp:powermaxx ms4000, en als die echt uit het budget valt ga ik lekker voor de peavey's
Poster: Lucalicious
heb jij wat met je oren ofzo? die krk's gaan wat mij betreft echt hard genoeg hoor haha
maar als je het echt nodig vind zou ik gewoon een setje actiefjes kopen, kunnen we die ook meenemen met drive-in![]()
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.