Christian Hardcore (house)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djflubbel    posted on 10-10-2010 19:18
Eeej allemaal,

Ik wil de ff iets delen: sinds gisteren te koop: de CD 'Christian Hardcore' dit is een heftige, bijzondere, unieke, maar ook wel controversi?le CD gevuld met 9 Christelijke hardcore tracks. Een style die zich kenmerkt met harde beats en opzwepende melodie?n. Toch hebben de makers zich laten inspireren door het geloof en is hun doel om de mensen in de Hardcore Scene met het evangelie te bereiken. Daarnaast willen zij voor christelijke hardcore liefhebbers een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks.

Artiesten: DJ Flubbel & D-Morphian.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Zie hier een promotie video --> http://www.youtube.com/watch?v=PrJBXYfYwGs

En hier kan je hem bestellen (voor maar 9,99 (incl verzendkosten)) --> www.flubbel.com

Groetjes,
Jeroen

What do you think about Christian Hardcore (house) ??

Vote :   
-FLoriZ-    posted on 10-10-2010 19:50
Ik had jou al een tijdje geleden gegoogled omdat ik beweerde dat er geen ?chte christelijke hardcore bestaat en het me anders niks zou boeien. To be fair, ik vind t kutmuziek die je maakt, het klinkt niet, je kicks zijn gewoon slecht, je synths lijken op happy hardcore met een halve gabberbeat, het klinkt gewoon niet. Sorry man.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
djflubbel    posted on 10-10-2010 20:43
Eej Floriz, Ik heb mn hardcore track geremasterd; dus wellicht is de nieuwe versie beter? In iedergeval jammer dat je het niet kan waarderen! Had je ook de tracks van D-Morphian geluisterd? Die zijn totaal anders en wellicht beter??

Cheers
User edit by djflubbel on 10-10-2010 @ 20:43:49 (1%)
venzi    posted on 10-10-2010 22:23
ik heb al best redelijk veel bagger hardcore gehoord, het is niet slecht... maar ik kan ook niet zeggen dat ik er tevreden over kan zijn.

Good luck met de verkoop!
tom-j    posted on 10-10-2010 23:18
no-offense, maar ik zou toch niet zo snel een CD kopen van iemand met een artiesten naam als DJ Flubbel. Hardcore is ook niet mijn ding, maar ik heb wel diep respect voor de boodschap die je hiermee uitzend! erg gedruft idee (in positieve zin).
Decepticon    posted on 11-10-2010 09:23
Ik zal het ook eens even luisteren. Prima boodschap die je idd de wereld in wilt helpen en idd: je zegt het hier toch maar even!

Moet alleen wel zeggen dat ik de ietswat agressieve 'teksten' in hardcore nummers nooit zo hele serieus heb genomen (zoals bv. 'Tonight you'll sleep in hell'? of 'Beyond the edge you will find me'?etc.) daar ben ik veel te nuchter voor om daar iets in te zoeken/daar in mee te gaan.
Wat mij betreft is nu dus niet direct nodig vind om er christelijke teksten tegenaan te gooien, maar zoals gezegd: we gaan het luisteren. Succes met de verkoop!

PS: ik ben het eens met Venzi dat een naam als Dj Flubbel niet echt lekker bekt Cool
-FLoriZ-    posted on 11-10-2010 09:41
Poster: djflubbel
Eej Floriz, Ik heb mn hardcore track geremasterd; dus wellicht is de nieuwe versie beter? In iedergeval jammer dat je het niet kan waarderen! Had je ook de tracks van D-Morphian geluisterd? Die zijn totaal anders en wellicht beter??

Cheers

Hm, ik was gister misschien een beetje hard, maar ik bedoel m'n commentaar niet slecht hoor. Ik heb echt helemaal niks, bijna iets tegen elke vorm van religie, dat ligt aan mij, maar ik vind de synths niet rauw genoeg voor echte hardcore en het klinkt soms een beetje rommelig. En een echte kick moet gewoon lekker distorded klinken, vind 'm net te soft. Heb alles geluisterd van je website, maar daarvoor geld nog steeds als mijn commentaar. Toch veel succes voor de toekomst qua producen en de verkoop van je cd.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
djflubbel    posted on 11-10-2010 18:05
Bedankt voor jullie sportieve reacties. Ja, ik ben geen pro; producen is een hobby van me. En idd de CD is controversieel te noemen. Dat is overigens juist ??n van de redenen waarom ik de cd heb gereleased...

Poster: Decepticon
Ik zal het ook eens even luisteren. Prima boodschap die je idd de wereld in wilt helpen en idd: je zegt het hier toch maar even!

Moet alleen wel zeggen dat ik de ietswat agressieve 'teksten' in hardcore nummers nooit zo hele serieus heb genomen (zoals bv. 'Tonight you'll sleep in hell'? of 'Beyond the edge you will find me'?etc.) daar ben ik veel te nuchter voor om daar iets in te zoeken/daar in mee te gaan.
Wat mij betreft is nu dus niet direct nodig vind om er christelijke teksten tegenaan te gooien, maar zoals gezegd: we gaan het luisteren. Succes met de verkoop!

PS: ik ben het eens met Venzi dat een naam als Dj Flubbel niet echt lekker bekt Cool

Wat mijn artiestennaam betreft: ik ben mij er van bewust dat het een gekke naam is, maar dat past wel een beetje bij mij. Niet dat ik thuishoor in een inrichting... Hoewel, ik daar momenteel wel werk als co-assistent Cool

Wat de teksten betreft: ik snap wat je bedoeld. Maar aan de andere kant vind ik dat je ergens een grens moet trekken. Immers: als je iets vaak hoort doet het toch wat met je. Maar wellicht is die grens voor iedereen persoonlijk...

Poster: -FLoriZ-

Hm, ik was gister misschien een beetje hard, maar ik bedoel m'n commentaar niet slecht hoor. Ik heb echt helemaal niks, bijna iets tegen elke vorm van religie, dat ligt aan mij, maar ik vind de synths niet rauw genoeg voor echte hardcore en het klinkt soms een beetje rommelig. En een echte kick moet gewoon lekker distorded klinken, vind 'm net te soft. Heb alles geluisterd van je website, maar daarvoor geld nog steeds als mijn commentaar. Toch veel succes voor de toekomst qua producen en de verkoop van je cd.

Bedankt, het was inderdaad niet zo genuanceerd. Maar dat kan ik goed hebben. Ik heb overigens bewust de prijs zo laag mogelijk gehouden; aangezien het een niet-commercieel project is, zonder het doel om winst te maken...
User edit by djflubbel on 11-10-2010 @ 18:06:23 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.461 days.
 Post CommentThat would be 182 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 51 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 4.737
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.371