Poster: djflubbel
Eej Floriz, Ik heb mn hardcore track geremasterd; dus wellicht is de nieuwe versie beter? In iedergeval jammer dat je het niet kan waarderen! Had je ook de tracks van D-Morphian geluisterd? Die zijn totaal anders en wellicht beter??
Cheers
Poster: Decepticon
Ik zal het ook eens even luisteren. Prima boodschap die je idd de wereld in wilt helpen en idd: je zegt het hier toch maar even!
Moet alleen wel zeggen dat ik de ietswat agressieve 'teksten' in hardcore nummers nooit zo hele serieus heb genomen (zoals bv. 'Tonight you'll sleep in hell'? of 'Beyond the edge you will find me'?etc.) daar ben ik veel te nuchter voor om daar iets in te zoeken/daar in mee te gaan.
Wat mij betreft is nu dus niet direct nodig vind om er christelijke teksten tegenaan te gooien, maar zoals gezegd: we gaan het luisteren. Succes met de verkoop!
PS: ik ben het eens met Venzi dat een naam als Dj Flubbel niet echt lekker bekt
Poster: -FLoriZ-
Hm, ik was gister misschien een beetje hard, maar ik bedoel m'n commentaar niet slecht hoor. Ik heb echt helemaal niks, bijna iets tegen elke vorm van religie, dat ligt aan mij, maar ik vind de synths niet rauw genoeg voor echte hardcore en het klinkt soms een beetje rommelig. En een echte kick moet gewoon lekker distorded klinken, vind 'm net te soft. Heb alles geluisterd van je website, maar daarvoor geld nog steeds als mijn commentaar. Toch veel succes voor de toekomst qua producen en de verkoop van je cd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.