Een maat van me is gewend om met traktor te draaien, ik met mijn cdj's. Nu kan ik mijn cdj's op de pc aansluiten alleen heb ik wat problemen. Wat zijn precies de mogelijkheden?
Audio Through: Je kan dat selecteren bij traktor maar hoe gaat dit precies en hoe sluit je het aan? Gaat het geluid dan alleen door traktor en speel je dan gewoon van cd's af?
Midi: Ben ik nu aan het proberen, alleen heb ik een probleem: als ik die audio device moet kiezen kan ik er maar 1 kiezen. Het gevolg daarvan is dat er maar 1 cdj tegelijk werkt omdat je de andere niet hoort... Hoe los ik dit op?
Bij voorbaat dank,
Joel
EDIT: Mijn geluidskaart heeft 2 inputs, ik moet ze dan apart aansluiten maar hoe kan ik dat spliten? Ik hoor nu 2 cdj's via 1 output dus. Ik wil mijn djm echter kunnen gebruiken om te mixen
User edit by Sjoelie on 08-10-2010 @ 18:30:01 (31%)
What do you think about Cdj/djm400 + traktor ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet niet wat voor laptop de Topicstarter gebruikt. Mac of PC. Bij pc heb je Asiodrivers nodig. Bij mac heb je een speciale Utility die al in het besturing systeem zit dat je de 2 geluidskaarten die er in zitten een van kan maken. MAC gebruiker kan dat bevestigen en precies uitleggen wat je moet doen, Ook geef de pioneer site en op youtube oplossingen hoe je dat precies moet doen. Als je een PC heb gebruik dan Asio4all daar maak je net zoals?in?op de?Mac een samengestelde geluidskaart en die kan je dan weer in trakor selecteren. ??
Het is een soort van gelukt, wel met mono geluid maarja kan ik iig al beetje draaien en de settings ondertussen improven
This is an old Topic
No new postings for 5.377 days. Post CommentThat would be 179.2 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.