Poster: WinstonHet is een soort 7 bands equalizer met 'crossfade' functie
DJM-2000 frequency mix mode is echt fantastisch
http://www.youtube.com/watch?v=fcdcWgDi9cE
Poster: EsmeeLijkt me niet echt een zielige uitslag:P Wel een rare ja, haha. Vandaag helaas met 7-2 verloren. Maarja de tegenstanders hadden dan ook 12 spelers.. (scheidsrechter meegerekend..)
Aha okeeNou als t namelijk voetbal of hockey ofzo was geweest was het een beetje zielige uitslag :P
Poster: Esmee
Aha okeeNou als t namelijk voetbal of hockey ofzo was geweest was het een beetje zielige uitslag :P
Poster: SecaZo dat is best lang zeg. Ik zou dat niet kunnen en willen. Merk hier bij mij in de buurt dat de kwaliteit van het mixen zwaar achteruit gaat als ze zo lang moeten draaien. Als twee mensen elkaar aflossen gaat het een stuk beter. In iedere geval welterusten.
Phew,
Net thuis van een gig.
Kwam philippe geubels toch wel binnen zeker?( bekende belgische stand-up comedian ).
Leuke sfeer, maar toch maar gestopt met draaien, hele avond alleen vanaf 9uur tot nu, word je toch wel moe van.
Slaapwel !
Poster: EleMentcp
nog mensen die zich vanaf in challenge begeven?
Poster: Esmee
Ik was er :P
Poster: -FLoriZ-Hmm... misschien omdat er op zaterdagavond na 12 uur leukere dingen te doen zijn dan msn'en? @Seca Lekker bezig!
waaaroommm verdwijnen alle gezellige leuke mensen van msn precies om 12 uur. :').