Poster: Xurion
Lekker bezig!
Poster: EleMentcp
klinkt echt lekker!
Poster: Lucalicious
@ Dennis: Klinkt serieus erg goed man! zit een lekkere vibe in, veel gevoel, volle sounds, prima!
Poster: TimmyV
Shockerz - My music vind ik best wel een heel vet nummer. Waar zijn alle smiley's ? Hele werkbalk is weg.
Poster: YweJa maar ik gebruik al heel lang google chrome en dit is de eerste keer dat ik het heb. Alleen bij DJR overigens. Op andere forums niet. Ga toch maar even een kijkje nemen in die topics. Thx! ........................................................................ Edit: What the hell..nu is zelfs me hele tekstbox weg. Ik dan dus alleen iets poste als ik mijn post steeds edit...wat een vage zooi. Ik ruik een samenzwering tussen DJR en internet explorer..ik baal hier wel van zeg
Heb je Google Chrome? Kan daaraan liggen volgens mij. Zoek maar eens op wysiwyg en je komt wat topics tegen over iPads & iPhone's waar dit voor ingesteld is
Poster: Tomazos
pc ja,
noemen jullie dat in vlaanderen anders?
personal computer, ook wel Desktop
Poster: Dolivieira
2?nieuwe productie en een mixtape op mijn souncloude
http://soundcloud.com/dj-d-olivieira
Poster: Tekhead
Wij noemen dat ook PC, maar dat bedoelde ik niet, Esm?e heeft mijn opmerking (zoals altijd) direct gesnapt.
Ze is zo bij de les altijd, top meid.
@ Saskia: Blij je nog eens te zien verschijnen op djr ! Ben je ziek geweest mss ?
@ Doliveira: Ik ga strakjes eens checken wat? voor een talent jij hebt.
Poster: Esmeedeel 2 is echt meesterlijk! lekker online kasteeltjes bouwen
Age of Empires!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.