Dit noemt zichzelf een dj..... (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bj29    posted on 21-09-2010 21:07
Op hyves voegde ene 'Dj Paddy' mij toe, ik kende hem helemaal niet. Ik ging zijn mix eens luisteren, wat een drama. En dat noemt zichzelf dj. Hier het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Y_a_o_GS1pU&feature=player_embedded

Wat een droevigheid....

What do you think about Dit noemt zichzelf een dj..... ??

Vote :   

Roov    posted on 22-09-2010 00:08
thomassmith    posted on 22-09-2010 01:03
Wat een droevigheid....

Dat hier voor een topic aangemaakt moest worden. Hopelijk plaats je zelf snel een mix zodat?ik snel kan beoordelen, of jij jezelf wel een dj mag noemen.
TH3llC    posted on 22-09-2010 01:22

hoeveel mensen noemen zichzelf zanger en kunnen totaal niet zingenCool

Mitchell2    posted on 22-09-2010 01:25
Hahahah. heel snel een slotje op dit topic.
main    posted on 22-09-2010 07:56
beetje spijtig die dj paddy.. vind dat hier geen slot op moet, maar een serieus gesprek over de opkomende dj populatie..

mensen denken dat een dj iemand is die nummers draait, dat is NIET zo, een dj zorgt voor de gehele sfeer van de avond, heeft verstand van zaken, en weet wat mensen willen horen en waarneer hij welke track moet draaien. en zo kan ik nog een uur doorgaan over wat een dj moet kunnen, en de techniek heb ik nog niet eens genoemd!

je bent dus GEEN dj als je effecten met je hercules paneeltje in vdj over een track heen gooit. 'da's gewoon rete gay'
Estacy    posted on 22-09-2010 08:15
maarre... hoe treurig dit ook is, ze vallen vanzelf door de mand als ze een keer op school moeten draaien ofzo. PC crasht, nummers klinken ruk omdat het lage kwaliteit is, overmatig effect gebruik zorg ervoor dat de zaal het al snel moe is. etc etc. maar als ze ?cht geintereseerd zijn in de DJ wereld, dan zullen ze snel genoeg een echt setje kopen en later hoofdschuddend hun oude mixjes terugluisteren.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ywe    posted on 22-09-2010 08:28
Poster: Estacy
maarre... hoe treurig dit ook is, ze vallen vanzelf door de mand als ze een keer op school moeten draaien ofzo. PC crasht, nummers klinken ruk omdat het lage kwaliteit is, overmatig effect gebruik zorg ervoor dat de zaal het al snel moe is. etc etc. maar als ze ?cht geintereseerd zijn in de DJ wereld, dan zullen ze snel genoeg een echt setje kopen en later hoofdschuddend hun oude mixjes terugluisteren.

hopelijk is dat dan heel snel.... mijn allereerste mix werd er tenminste nog gebeatmatched (wel vol fase problemen Cool achteraf erg schattig...)

Ben helaas de mp3 cd kwijt Unhappy

EDIT: Trouwens laten we met zn allen videoreacties toevoegen hoe het WEL moet!

mijne staat al
User edit by Ywe on 22-09-2010 @ 08:34:09 (16%)
Bjorn1419    posted on 22-09-2010 08:57
zijn er hier serieus mensen die serieus op deze mix hebben gereageerd, vooral die reactie van DJEtack is echt gewoon zieligCool
Ywe    posted on 22-09-2010 09:14
Poster: Bjorn1419
zijn er hier serieus mensen die serieus op deze mix hebben gereageerd, vooral die reactie van DJEtack is echt gewoon zieligCool

What can I say, ik ben een beetje met verkeerde been uit bed gestapt :P
Gerdo    posted on 22-09-2010 09:57
Wat al veel geschreven is er zijn zoveel van dit soort figuurtjes. Ik heb even door geklikd naar het kanaal van djferranski. Ik vind dit ook best ernstig maar ja ze moeten het nog leren. Ik vind het geen concurentie want ze denken als dj maakt het niet uit wat je draait het publiek gaat toch wel mee. Laat ze dat maar lekker denken dan komen ze zeker ver:p.
Xtremer    posted on 22-09-2010 10:26
Waar maken jullie je druk om? Iedereen is zo begonnen hier, ik zie iemand op die leeftijd niet een volledige mix foutloos maken hoor. Hij weet gewoon niet hoe het echte DJ zijn in elkaar zit. Draait hij op een school of ander feest zoals eerder genoemd hier, dan valt hij vanzelf door de mand. Geef in plaats van negatieve reacties tips. Topicstarter, waar maak je je druk om?

Het lijkt mij logisch dat dit niet hoort in een nieuw topic, maar in de Late Leeuw ---> Slotje
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Mitchell2    posted on 22-09-2010 11:37
hahaha. moet ook echt lachen om hoe mensen zich hier druk maken. iedereen mag zich noemen hoe die wilt en die jongen probeert ook gewoon ergens goed in te zijn en heeft echt geen slechte bedoelingen waarschijnlijk. als ik sommige reacties lees lijkt het net of jullie vinden dat deze jongen 'afgeschoten' moet worden. en volgens mij zijn de meeste mensen hier zelf ook geen volwaardig dj, dus laat die jongen lekker ze gang gaan.
Sebasz    posted on 22-09-2010 12:04
tja?Cool zolang die het doet voor the love of music, en niet om stoer te doen?Cool
djpatnl    posted on 22-09-2010 12:14
Wat verwacht je nou van een mannetje van 12? Die vind het toch helemaal stoer om zichzelf DJ te noemen. Vroeger speelde kinderen cowboy en indiaantje nu spelen ze DJ-tje.

Maak je niet druk dan wordt je veel gelukkiger Cool
Roov    posted on 22-09-2010 12:16
Poster: djpatnl
Vroeger speelde kinderen cowboy en indiaantje nu spelen ze DJ-tje.

Deze opmerking maakt mijn hele dag goed!Cool
XMatiC    posted on 22-09-2010 13:08
Poster: Estacy

maak een mix en spam em rond op hyves/facebook/twitter. dan zul je snel genoeg aandacht krijgen.

Het was algemeen bedoelt.
Dan zij dan alle aandacht naar hun willen trekken.
www.youtube.com/LennertDJ
jannickv    posted on 22-09-2010 13:13
Wat verwacht je nou van een mannetje van 12? Die vind het toch helemaal stoer om zichzelf DJ te noemen. Vroeger speelde kinderen cowboy en indiaantje nu spelen ze DJ-tje.

Maak je niet druk dan wordt je veel gelukkiger Cool

Toen ging het op de cowboy forums van 'dit noemt zichzelf een cowboy?' :D
TH3llC    posted on 22-09-2010 13:25
Poster: jannickv

lolCool
DJBas    posted on 22-09-2010 13:28
Poster: jannickv

+1
dJORD    posted on 22-09-2010 13:35
Vroeger speelde kinderen cowboy en indiaantje nu spelen ze DJ-tje.

+1
Vinnyo    posted on 22-09-2010 13:47
Eigenlijk vind ik jullie droeviger dan deze jongeman.?Smile
Laat hem gewoon met rust en laat hem zijn gang gaan, jullie geven hem alleen maar aandacht.
XMatiC    posted on 22-09-2010 13:54
Breek dat kind toch niet zo allemaal af.... !?
Het is een kind van 10 ofzo.. met een droom dj te worden maar nog niet weten wat het allemaal inhoud.
Laat hem een paar jaar ouder worden en dan zal hij het opgeven of serieus beginnen oefenen aan beatmixen.?

& Er zijn vele zo begonnen hoor..
Ik ook !
Met virtual dj mixen, en dan een overgang maken dat ik zelf super vond maar eigenlijk op niets trok.
Toen was ik 8.. en had ik dat besef van beatmixen ook nog niet !

Zo heeft hij dat nu en post hij het op YouTube.
Zo krijgt hij de kans om tips te krijgen en te verbeteren.
Maar van allemaal reactie's zoals : 'Zoiets slechts heb ik echt in tijden niet gehoord :')'

Daar gaat hij niets van bijleren..

User edit by XMatiC on 22-09-2010 @ 13:58:06 (56%)
Tekhead    posted on 22-09-2010 14:13
Eigenlijk zo slecht dat m'n comment niet meer upgeload kreeg (positieve kritiek gegeven trouwens)
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
XMatiC    posted on 22-09-2010 14:16
Die was wel nog geupload!?

djtekhead 2 uur geleden
veel oefenen, maar begin eerst al eens met deftig te mixen voor je met effecten klooit. Suc6.

Zo iets daar heb je wat aan dan iedereen dat kind staan uitmaken.

Tekhead    posted on 22-09-2010 14:28
shit, dacht dat ik die eerste had gedeleted, omdat het iets te kritisch was. So, it be
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

95 Users online: 13 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 42.967
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.341