A&H komt weer met een nieuw Xone product: DB4 Iemand een idee wat het wordt?
Nog 15 dagen en we weten het!
Grtz.
Gewoon.
What do you think about Xone:DB4 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goede specs heeft deze mixer zeker, maar wat een happy?China look zeg... wordt er gewoon duizelig van als ik er naar kijk. Had van A&H toch wel wat mooiers verwacht.
Als er iemand de mixer getest heeft, graag posten.
User edit by djroy16 on 30-09-2010 @ 09:41:18 (1%)
Ik had eigenlijk gehoopt op een nieuwe aankoop en als ik de functies zo zie zou dat het geval zijn geweest!
Maar looks tellen ook voor mij en het past toch niet helemaal in mijn rijtje, jammer!
Waarschijnlijk wel weer een top apparaat van A&H!
Over veel functies gesproken! Hij ziet er nog niet eens zo heel slecht uit vind ik Aan het feit dat de EQ's niet in een lijn staan, wen je wel denk ik.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Poster: main die eq's lijken me vervelend werken, niet in een lijn
wel dit dacht ik eerst ook, maar stel je voor: je gebruikt de mid en de high samen of de mid en de low: dan zit nooit met je handen tegen elkaar maar lekker veel ruimte
Hij k?n wel veel maar of het ook handig werkt is een andere vraag. 3 functies onder de EQ knoppen die werken met een verschillend kleurtje. Leuk idee maar het lijkt voor mij niet echt handig en makkelijk om fouten te maken.
daarbij snap ik de effectenbox niet.. je kiest rechts een effect en dan kun je nog eens een effect per kanaal toevoegen?
nuja eerst even in het echt bekijken hoe het zit en dan oordelen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.