A&H komt weer met een nieuw Xone product: DB4 Iemand een idee wat het wordt?
Nog 15 dagen en we weten het!
Grtz.
Gewoon.
What do you think about Xone:DB4 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Strak modern ontwerp en effecten die tenminste aansluiten bij de hedendaagse sounds. Waar de concurentie al jaren zit vastgeroest op 1990 design en FX's heeft A&H een echte hedendaagse digital mixer geproduceerd?
User edit by Robjer on 08-10-2010 @ 08:59:30 (100%)
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar een goede review van deze mixer! na de prijs en specs. te hebben gezien ben ik toch wel erg benieuwd naar wat meningen en grondige testen.
Nou mooi. De overstap van Xone:92 naar DJM-800 leek wel sneller te gaan.
Ik zei eerder dat John Digweed bij de Xone:92 bleef. Maar als engelse DJ kies hij natuurlijk voor een engels merk i.p.v. een japans merk. Kijken wat hij nu doet. Blijven bij de 92 of kiest hij voortaan voor de DB4.
Tic Toc
User edit by Winston on 09-10-2010 @ 23:20:21 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 5.214 days. Post CommentThat would be 173.8 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.