Poster: focus
Zoals voor sommigen hier bekend heb ik twee cdj-100mk2's en een Reloop RMX-40 DSP in een flighcase zitten, welke ook zo nu en dan mee mag naar en feestje als zijnde het draai-gedelte van m'n drive-in.
Nu begon ik me zomaar af te vragen of zo'n Reloop hiervoor volgens de kenners geschikt (genoeg) is en blijft. Ik hoor namelijk steeds vaker dat bijvoorbeeld een Dateq mixer hiervoor meer geschikt is, en oerdegelijk scijnt te zijn icm een evt nodige fikse headroom. Hoe denken jullie hier over, is dat zo, of zal de Reloop hiervoor gewoon prima voldoen?
Gebruik van effecten is echt niet tot nauwelijks nodig. Belangrijker zijn degelijkheid, klank en gebruiksgemak. Mij werd een Dateq XTC aanbevolen toen dit in een kroeg ter sprake kwam (vandaar dat ik wat ben gaan rondzoeken). Enkel zag ik dat zoiets geen aparte VU's heeft per kanaal, is dat wel handig ivm het bij-gainen van tracks...?
Ben benieuwd naar jullie mening over de mixer bij (jullie) drive-in...
Poster: DJKIWI
Mijn ideale drive-in-mixer: Dateq 7.3
Degelijk, gooede klank,veel inputs waaronder ook meerdere mic's,diverse uitgangen en effect send return.
Degelijke lange kraakvrije faders
Poster: BP
Verder is het aan jou of je meer dan 2 kanalen (+ mic) nodig hebt. Over het algemeen volstaat dit prima voor drive-in feesten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.