Poster: -FLoriZ-
Nu wil ik niet piepen, maar volgens mij was jij degene die amper wist wat een goed mengpaneel was, laat staan dat je dan een beetje fatsoenlijk kan beatmatchen.
Poster: -FLoriZ-
Nu wil ik niet piepen, maar volgens mij was jij degene die amper wist wat een goed mengpaneel was, laat staan dat je dan een beetje fatsoenlijk kan beatmatchen.
Poster: Xtremer
Als je je CDJ-2000's hebt ge-update naar de laatste versie hoef je vrijwel niet te luisteren. BPM is zo nauwkeurig dat je alleen maar hoeft te kijken.
Als je je CDJ-2000's hebt ge-update naar de laatste versie hoef je vrijwel niet te luisteren. BPM is zo nauwkeurig dat je alleen maar hoeft te kijken.
Poster: Rusafli
Geeft de cdj2000 dan ook alles achter de komma weer ?
Poster: specialm
Uhumm waar blijft de kunst van het horen ?
Poster: AdenFarleigh
In mn onderbroek.
Gaat hier ook op gehoor.
Poster: XMatiC
Waar blijft dan de kunst..
Nou niet helemaal hoor. Als je met een bpm Counter werkt
dan doe je eigelijk niks op gehoor
Poster: dJORD
Xtremer heeft nergens aangegeven dat hij het ook gebruikt, dus waar al dat commmentaar vandaan komt weet ik niet??
Poster: XMatiC
Waar blijft dan de kunst..
Poster: Tekhead
Die hebben sommige fabrikanten al kapot gemaakt
Als je met eem Bpm Counter werkt doe je het haast toch niet op gehoor je gebruikt het een beetje
Als je zonder werkt dan luister je ''Echt'' Goed naar de muziek