Poster: Inspiration
Hey allemaal,
en ook nog wat deze stijl zou zijn klik
Poster: ArCee
Wat is dit nou weer voor vraag?
Deejay word je volgens mij omdat je een voorliefde hebt voor dansbare muziek (of zo) en daar wil iets meer mee gaan doen als alleen luisteren.
Deejay word je uit liefde voor muziek. daarbij, je BENT deejay, je word het niet.
Nu koop je eerst gear, en daarna ga jij je afvragen, wat zal ik draaien? Vervolgens kun je dat zelf niet eens bedenken en stel jij de vraag hier? Sorry dude, kansloos en de wereld op zijn kop.
Waar gaat het tegenwoordig heen met deejays? Ik vrees het ergste als dit de nieuwe lichting gaat worden, echt TE belachelijk![]()
Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik het liefst iets met trance,techno draaien en wat electro, maar ik wou weten of deze stijlen nog wel gedraaid worden.
Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik het liefst iets met trance,techno draaien en wat electro, maar ik wou weten of deze stijlen nog wel gedraaid worden.
)
Poster: Winston
Dan zal hij wel een poosje zoet zijn, Beatunite.
Poster: TH3llC
damn kerel..
zo kom je dus over:
ik wil draaien en en veel geld mee verdienen mooie chickies mee in de backstage en voor de rest...
zoals arcee al zei liefde voor muziek!!! en draai wat je wil..
wat is dat nu voor een belachelijke vraag?
iemand die hardcore ofzo luistert en zoiets vraagt gaat nadien geen k3 ofzo draaien he..
hou je van house, dan draai je house
hou je van alles, dan draai je allround..
je wordt geen dj om geld te verdienen
ik draai al een paar jaar en ik wil er gewoon geen geld mee verdienen
ik draai omdat ik het graag doe, uit liefde voor muziek en niets anders