Welke stijl?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Inspiration    posted on 07-09-2010 20:19
Hey allemaal,

ik heb net mijn eerste dj gear gekregen en ik zou er graag veel mee oefenen. Maar ik had is graag geweten welke stijl er op dit moment zoal goed aanslaat en ook nog wat deze stijl zou zijn klik

alvast bedankt

What do you think about Welke stijl? ??

Vote :   
feestbeest    posted on 07-09-2010 20:23
Wat wil je gaan doen, ik neem aan dat je toch wel zelf een stijl zowiezo in gedacht hadt voor je dacht ik ga draaien?!
Want je doet uiteindelijk wat JIJ zelf het LEUKST vind om te draaien!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Inspiration    posted on 07-09-2010 20:27
Ik zou het leuk vinden om iets te draaien met wat bass in. Nu hardstyle/hardbass vind ik zelf goed maar voor altijd te draaien niet echt. Een stijl met een goed ritme en toch een bass die je wat aanzet tot beweging. Dat lijkt me wel wat. kan je me misschien een stijl toekennen op basis van die gegevens :p?
Mathiz    posted on 07-09-2010 20:44
GOOOSH ! nog nooit meegemaakt iemand die wilt gaan draaien zonder dat hij iets van muziek kent of er mee bezig is (toch in ieder geval zijn eigen ding)
ArCee    posted on 07-09-2010 20:47
Wat is dit nou weer voor vraag?Cool
Deejay word je volgens mij omdat je een voorliefde hebt voor dansbare muziek (of zo) en daar wil iets meer mee gaan doen als alleen luisteren.
Deejay word je uit liefde voor muziek. daarbij, je BENT deejay, je word het niet.

Nu koop je eerst gear, en daarna ga jij je afvragen, wat zal ik draaien? Vervolgens kun je dat zelf niet eens bedenken en stel jij de vraag hier? Sorry dude, kansloos en de wereld op zijn kop. Cool
Waar gaat het tegenwoordig heen met deejays? Ik vrees het ergste als dit de nieuwe lichting gaat worden, echt TE belachelijk Cool?
BennoRevelli    posted on 07-09-2010 21:07
Poster: Inspiration
Hey allemaal,

en ook nog wat deze stijl zou zijn klik

Trance?Cool waar ik mee begonnen ben & nog steeds van hou trouwens!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
User edit by BennoRevelli on 07-09-2010 @ 21:08:25 (53%)
dj-zero    posted on 07-09-2010 21:36
Wat feestbeest al zegt, je stijl is toch echt een eigen ding...En bijna elke stijl slaat wel aan, de vraag is alleen waar...
Maar wil je iets met een stevige bass erin wat goed aanslaat op meeste doorsnee jongeren feesten, denk ik dat je in de richtin zult moeten zoeken van electro en misschien wat dirty house(jaja dit is officieel geen stijl!! maar het wordt min of meer wel een subgroep van house!). Dit doet het meestal wel goed, en op de juiste feesten zet het altijd wel aan tot dansenWinking my eye
juless    posted on 07-09-2010 21:36
ben het helemaal eens met arcee,

alleen de zin ''welke muziek goed aanslaat'' doet me er al aan denken dat je het puur wil doen voor het geld.
feestbeest    posted on 07-09-2010 22:17
Poster: ArCee
Wat is dit nou weer voor vraag?Cool
Deejay word je volgens mij omdat je een voorliefde hebt voor dansbare muziek (of zo) en daar wil iets meer mee gaan doen als alleen luisteren.
Deejay word je uit liefde voor muziek. daarbij, je BENT deejay, je word het niet.

Nu koop je eerst gear, en daarna ga jij je afvragen, wat zal ik draaien? Vervolgens kun je dat zelf niet eens bedenken en stel jij de vraag hier? Sorry dude, kansloos en de wereld op zijn kop. Cool
Waar gaat het tegenwoordig heen met deejays? Ik vrees het ergste als dit de nieuwe lichting gaat worden, echt TE belachelijk Cool

Je haalt alle woorden uit me mond Arcee!Happy, laughing

Ik ben ook van de '' nieuwe generatie dj's'' alleen, nee ik ben gaan draaien omdat ik vroeger al heel veel muziek luisterde en ik er altijd al iets mee wou en instrument spelen was niks voor mij dus kwam het bij toeval uit op : ''Dj''.
Hoe het daar is gekomen, heel levens verhaal(#Hou ik maar even voor me).
Veder als ik vragen mag.

Waarom wil je gaan draaien?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Inspiration    posted on 07-09-2010 22:25
Nou misschien heb ik het verkeerd geformuleerd. Ik ben altijd al bezig geweest met muziek, heb instrument geprobeerd te spelen(elec. gitaar niet iets voor mij) en ik wou eigenlijk gewoon te weten komen wat anderen draaiden dus daarom totaal verkeerd geformuleerd. En wat misschien bij mij paste (als je keek naar mijn voorkeuren). Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik het liefst iets met trance,techno draaien en wat electro, maar ik wou weten of deze stijlen nog wel gedraaid worden.

Maar zoals ik al zei , helemaal verkeerd uitgedrukt en aangekaart. Hiervoor mijn excuses, en ik ben wel degelijk met muziek bezig(heb zitten spelen met virtual dj zonder gear dan xd)
Seca    posted on 07-09-2010 22:27
Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik het liefst iets met trance,techno draaien en wat electro, maar ik wou weten of deze stijlen nog wel gedraaid worden.

Cool

Natuurlijk! Waarom zouden deze niet meer gedraaid worden?
Deze stijlen zullen altijd wel blijven gedraaid worden, het is maar wat?je zelf goed vind..
Ik ben ervan overtuigd dat ik ook altijd trance en techno zal blijven draaien ( al kan het in de toekomst natuurlijk minderen, maar dit is voorlopig nog niet )
User edit by Seca on 07-09-2010 @ 22:29:47 (100%)
BennoRevelli    posted on 07-09-2010 22:30
Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik het liefst iets met trance,techno draaien en wat electro, maar ik wou weten of deze stijlen nog wel gedraaid worden.
)

CoolCool

Kijk eens ?bij de genres vermeld in de profielen van DJR members door er op te klikken,, Winking my eye
Winston    posted on 07-09-2010 22:43
Dan zal hij wel een poosje zoet zijn, Beatunite. Cool

Alle stijlen worden nog gedraaid, Inspiration. En het meeste slaat natuurlijk muziek uit de top 40 aan. Cool
Tic Toc
Bonchanoize    posted on 07-09-2010 22:43
Je moet sowieso draaien wat je zelf wilt, als je begint te luisteren naar anderen, wordt het niks.
Als je je eigen gevoel volgt kan je niks verkeerd doen. Als het dan misgaat kun je tenminste nog zeggen, ik heb men eigen ding toch gedaan.
Let the magic begin
BennoRevelli    posted on 07-09-2010 22:52
Poster: Winston
Dan zal hij wel een poosje zoet zijn, Beatunite. Cool

Dan had hij snel genoeg gezien dat die stijlen die hij noemde wel degelijk nog gedraaid worden Winking my eye
TH3llC    posted on 08-09-2010 01:49
damn kerel..
zo kom je dus over:
ik wil draaien en en veel geld mee verdienen mooie chickies mee in de backstage en voor de rest...
zoals arcee al zei liefde voor muziek!!! en draai wat je wil..

wat is dat nu voor een belachelijke vraag?
iemand die hardcore ofzo luistert en zoiets vraagt gaat nadien geen k3 ofzo draaien he..
hou je van house, dan draai je house
hou je van alles, dan draai je allround..

je wordt geen dj om geld te verdienen
ik draai al een paar jaar en ik wil er gewoon geen geld mee verdienen
ik draai omdat ik het graag doe, uit liefde voor muziek en niets anders
juless    posted on 08-09-2010 07:22
check anders beatport daar staan een hoop stijlen
no-rush    posted on 08-09-2010 08:42
Poster: TH3llC
damn kerel..
zo kom je dus over:
ik wil draaien en en veel geld mee verdienen mooie chickies mee in de backstage en voor de rest...
zoals arcee al zei liefde voor muziek!!! en draai wat je wil..

wat is dat nu voor een belachelijke vraag?
iemand die hardcore ofzo luistert en zoiets vraagt gaat nadien geen k3 ofzo draaien he..
hou je van house, dan draai je house
hou je van alles, dan draai je allround..

je wordt geen dj om geld te verdienen
ik draai al een paar jaar en ik wil er gewoon geen geld mee verdienen
ik draai omdat ik het graag doe, uit liefde voor muziek en niets anders

zo helemaal mee eens
Gerdo    posted on 08-09-2010 09:06
zoals al veel gezegd je gaat draaien voor de liefde voor de muziek. Als je dit niet doet dan vind ik dat je net zo goed niet kunt beginnen. En als je jezelf een beetje verdiept in wat voor soort feesten er worden gegeven dan heb je toch al snel door wat er gedraaid! Als je niet voor de liefde voor de muziek draait heb je er zelf ook geen plezier in denk ik.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

179 Users online: 52 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 5.125
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.759