Poster: Mathiz
Lijkt mij ook het fijnste (goede ervaring met andere koptelefoons) maar ik lees toch echt veel dingen zoals deze :
*De krulsnoer is iets te zwaar in verhouding met de headphones waardoor hij aan die kant iets minder afsluit.
**Hij trek die koptelefoon bijna van je hoofd af. Plus dat ik niet helemaal tevreden ben over de stekker. hij is recht en niet haaks, waardoor er naar mijn mening (vooral door de krulsnoer) teveel kracht op komt te staan, en ik denk dat er uiteindelijk wel kabelbreuk zal ontstaan.
.
Poster: Bootstrap
Ik heb de CII met krulsnoer. Echt perfect om mee te draaien mijns inziens. Heb geen last van het zware snoer. Hij sluit aan de rechterkant ook goed af terwijl ik niet een heel groot hoofd heb. Het lijkt me vervelend om een lang recht snoer te hebben en aan 1,5 meter recht snoer zou ik niet genoeg hebben. Ik heb ook een andere hp met een lang recht snoer en daar ga ik constant op staan.
Poster: Muisdan mag je er al serieus aan gaan sleuren!
ik zag een maatje van mij zn DJM 800 van zn booth aftrekken met een headphone zonder krulsnoer.?
Je hebt geen speling laat maar zeggen.. dus idd, ff een paar centimeter te ver en je trekt je mixer van je tafel af!
Poster: Gery
dan mag je er al serieus aan gaan sleuren!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.