Externe geluidskaart (Geen ingangen)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

aDeagle    posted on 24-08-2010 12:55
Ik ben al een tijdje aant rondkijken op het internet en dit forum, maar ben er nog niet helemaal uit: Ik ben opzoek naar een externe geluidskaart met gewoon simpel weg 1 uitgang (liefst 2 mono uitgangen) die of via een mengpaneel of rechtstreeks kan worden aangeloten op actieve monitors (RP6 G2). Dus hoef er verder niks op aan te sluiten of iets dergelijks..! Het gaat hier om produceren van muziek. En wat de prijs betreft heb ik helaas te melden dat het geld op is dus vraag ik hier om beste prijs/kwaliteit kaarten liefst nog onder de 100 euro als dit niet te crappy is.

Sorry voor de lap tekst maar hoop dat het zo beetje duidelijk is!
Bij voorbaat dank

What do you think about Externe geluidskaart (Geen ingangen) ??

Vote :   

Hardshort    posted on 24-08-2010 13:58
De audio2 van native instruments een optie ? heeft?2x stereo uitgang,?waarvan 1 headphone, deze kost 89,95 ongeveer bij de gemiddelde shop en werkt uitstekend Happy, laughing
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Dj_Fantasy    posted on 24-08-2010 14:02
Inderdaad Native Instruments is 1 van de betere merken met geluidskaarten voor betaalbare prijs, met studiokwaliteit.

Ik zou zoals Hardshort zegt eens kijken naar de Audio2DJ.

Verder heb je eigenlijk niets denk ik onder de 100 euro dat betere geluidskwaliteit levert.
dj2dj.nl
Rusafli    posted on 24-08-2010 14:05
Ik zou ook voor de audio2dj gaan. Ik heb hem ook en hij werkt echt perfect. Krijg je ook nog gratis Traktor LE erbij.
aDeagle    posted on 24-08-2010 14:39
Top tnx!

This is an old Topic

No new postings for 5.376 days.
 Post CommentThat would be 179.2 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 26 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 3.366
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.739.881