Ik ben al een tijdje aant rondkijken op het internet en dit forum, maar ben er nog niet helemaal uit: Ik ben opzoek naar een externe geluidskaart met gewoon simpel weg 1 uitgang (liefst 2 mono uitgangen) die of via een mengpaneel of rechtstreeks kan worden aangeloten op actieve monitors (RP6 G2). Dus hoef er verder niks op aan te sluiten of iets dergelijks..! Het gaat hier om produceren van muziek. En wat de prijs betreft heb ik helaas te melden dat het geld op is dus vraag ik hier om beste prijs/kwaliteit kaarten liefst nog onder de 100 euro als dit niet te crappy is.
Sorry voor de lap tekst maar hoop dat het zo beetje duidelijk is! Bij voorbaat dank
What do you think about Externe geluidskaart (Geen ingangen) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De audio2 van native instruments een optie ? heeft?2x stereo uitgang,?waarvan 1 headphone, deze kost 89,95 ongeveer bij de gemiddelde shop en werkt uitstekend
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.