Beste DJR'ers,
op
vrijdag 22 oktober aanstaande zal de 2e editie van CLUB ADK plaatsvinden. Voor degenen die het eerste topic niet gevolgd hebben, het concept is als volgt :
in een klein dorp, in midden limburg (NL), is het gebruikelijk dat op feesten alleen nederlandstalige en apres ski muziek gedraaid wordt. Toch is er zeker een markt voor club / house muziek, alleen word deze kans nooit echt gegrepen. In het najaar ben ik gestart met dit concept, en op de eerste editie heb ik samen met
NaTastic, Saskia F en RemcoV staan draaien. Hoewel het niet vol was, konden we echt terugkijken op een succesvolle eerste editie ; er word nog steeds over gesproken (zelfs door Remco haha

).
Aftermovie :?
http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZMOp 22 oktober is de 2e editie, weer in dezelfde stijl. Misschien heb ik nog een dj in de line up nodig...zowiso zullen Saskia en ik weer samen draaien die avond, en met de andere dj's ben ik nu bezig om te kijken wat er mogelijk is.?
Net zoals de vorige keer heb ik erg weinig budget beschikbaar voor het feest : de dj hoeft dus geen rekening te houden met een dikke gage. Je doet dit feest om enerzijds lekker een uur voor publiek te draaien (meestal veel vrouwen haha!) en anderzijds maken we genoeg promotie, en zal er weer een aftermovie komen natuurlijk.
Mocht je die avond kunnen (dus je hebt ook vervoer e.d., je mag van je moeder blablabla) dan laat je me maar iets weten via hier...
Natuurlijk zijn bezoekers ook altijd welkom !!