Club ADK 2 [Vrijdag 22 oktober] (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 24-08-2010 11:59
Beste DJR'ers,

op vrijdag 22 oktober aanstaande zal de 2e editie van CLUB ADK plaatsvinden. Voor degenen die het eerste topic niet gevolgd hebben, het concept is als volgt :

in een klein dorp, in midden limburg (NL), is het gebruikelijk dat op feesten alleen nederlandstalige en apres ski muziek gedraaid wordt. Toch is er zeker een markt voor club / house muziek, alleen word deze kans nooit echt gegrepen. In het najaar ben ik gestart met dit concept, en op de eerste editie heb ik samen met NaTastic, Saskia F en RemcoV staan draaien. Hoewel het niet vol was, konden we echt terugkijken op een succesvolle eerste editie ; er word nog steeds over gesproken (zelfs door Remco haha Winking my eye).

Aftermovie :?http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZM

Op 22 oktober is de 2e editie, weer in dezelfde stijl. Misschien heb ik nog een dj in de line up nodig...zowiso zullen Saskia en ik weer samen draaien die avond, en met de andere dj's ben ik nu bezig om te kijken wat er mogelijk is.?

Net zoals de vorige keer heb ik erg weinig budget beschikbaar voor het feest : de dj hoeft dus geen rekening te houden met een dikke gage. Je doet dit feest om enerzijds lekker een uur voor publiek te draaien (meestal veel vrouwen haha!) en anderzijds maken we genoeg promotie, en zal er weer een aftermovie komen natuurlijk.

Mocht je die avond kunnen (dus je hebt ook vervoer e.d., je mag van je moeder blablabla) dan laat je me maar iets weten via hier...

Natuurlijk zijn bezoekers ook altijd welkom !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Club ADK 2 [Vrijdag 22 oktober] ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 12-10-2010 12:00
Poster: Rusafli
Hier een Limburger: Geen Entree ? Is de voordeur verwijderd ??
  Als ik dan mag mierenneuken, dan is 't ook niet GRATIS ENTREE. De entree is niet gratis, maar wel de toegang. Dus het enige correcte is : gratis toegang. Maargoed, ik ga ze niet nog een keer editten. Hier in Limburg is 't punt duidelijk Winking my eye
Epocs    posted on 12-10-2010 12:07
Wil net zeggen als het daar duidelijk is mag het hier hartstikke onduidelijk zijn hier zullenz e dan toch geen toegevoegde waarde hebben.

Leuk concept om het daar te organiseren.. moet 23 oktober ook house etc.?in het zuiden draaien... maar goed het is een toegankelijke style dus?is het makkelijk te accepteren.

Succes verder?AdminWinking my eye

djmamo    posted on 12-10-2010 12:16
Hoi, ik ben geintresseerd, en wil best voor weinig haha?limburg op zijn kop komen zetten.
Heb vervoer, en me moeder heeft er niets meer over tezeggen haha.

laat maar weten
www.moonentertainment.nl
DJADMIN    posted on 12-10-2010 12:46
Jow Maarten, ik schrijf even je gegevens op voor de volgende keer, gaat zeker goedkomen dan oke ? Heb nu al deze avond 5 acts...een 6e zou te veel worden...wanneer editie 3 is laat ik 't je zeker weten !!
Lucalicious    posted on 12-10-2010 16:24
ik zou het ook leuk vinden om te komen draaien als er een volgende editie komt!
MaykFroix    posted on 12-10-2010 16:49
Poster: DJADMIN
Jow Maarten, ik schrijf even je gegevens op voor de volgende keer, gaat zeker goedkomen dan oke ? Heb nu al deze avond 5 acts...een 6e zou te veel worden...wanneer editie 3 is laat ik 't je zeker weten !!
  Schrijf mij ook maar op dat lijstje als je wil. Winking my eye
Rusafli    posted on 12-10-2010 18:51
Poster: Rusafli
Hier een Limburger: Als ik dan mag mierenneuken, dan is 't ook niet GRATIS ENTREE. De entree is niet gratis, maar wel de toegang. Dus het enige correcte is : gratis toegang. Maargoed, ik ga ze niet nog een keer editten. Hier in Limburg is 't punt duidelijk Winking my eye
  Is ook wel een beetje flauw zo'n opmerking. Was een inkoppertje. Maar ik zou het idd gewoon lekker zo laten. Goed initiatief verder. Top zo'n feest. De volgende keer kom ik ook. Deze keer moet ik overslaan aangezien ik dan in het buitenland zit.

LLCoolP    posted on 12-10-2010 19:06
Hey !
Lijkt me ook een leuke uitdaging buiten het altijd in het Zuiden draaien ook eens naar het Noorden te komen en natuurlijk met mede DJErs die zelf een feest willen geven!.
Ik draai eigleijk vanalles maarja liefst Dance /house .
MOET er ook een filmpje worden ingestuurd of enig idee hoe je de DJ's uitzoekt?
En anders probeer ik zo te komen feesten natuurlijk

Psst: ik kende t conecpt al via Saskia Happy, laughing
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 12-10-2010 @ 19:07:18 (28%)
DJSHAK3S    posted on 12-10-2010 23:29
hey ik kom uit venlo en ben pas 12 jaar maar mij zou het heel gaaf vinde om eens in het groots op te treden. DJ SHAK3S
DJADMIN    posted on 13-10-2010 11:39
Ik denk dat in Januari editie nummer 3 is...tzt open ik een aanmeld topic haha !
Gidi    posted on 13-10-2010 13:13
haha nouuu...maastricht - horn is toch wel 35 minuten hoor :P Evengoed, je bent welkom !!

all?h dan, 35 minuutjes, heb ik wel over voor een house performance, maarja zoals ik al zei volgende keer beter.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
LLCoolP    posted on 13-10-2010 17:57
Ik denk dat in Januari editie nummer 3 is...tzt open ik een aanmeld topic haha !

haha okeWinking my eyehadt je niet zo veel aanmeldinen verwacht?Happy, laughing
DJADMIN    posted on 13-10-2010 18:01
Poster: LLCoolP

haha okeWinking my eyehadt je niet zo veel aanmeldinen verwacht?Happy, laughing
  Haha nee echt niet, voor deze editie had ik ook al 12 aanmeldingen liggen... 't loopt een beetje de klauwen uit, maar ik vind het heel erg leuk om te organiseren...dus waarom niet he :D Uiteindelijk wil je toch mensen bij elkaar brengen...en hoop je dat die mensen stilletjes ook nog ooit iets voor jezelf kunnen betekenen...
DJADMIN    posted on 25-10-2010 12:53
Okayyy...wat een feest was het !!

Het was een heerlijke avond, over het algemeen lekker vol, vanaf het begin toen DJ KIWI de eerste beats dropte...hij zette een super intro set neer, zodat daarna DJ ZERO zijn eerste live performance kon doen...en hoe !! Wat kreeg hij de mensen aan het dansen ! En daarna ADK resident SASKIA...ook erg goed, zoals gewoonlijk natuurlijk....!! Helaas moest zij, in verband met ziekte, de strijd vroegtijdig staken...maar toen kwamen DJ BARTO en ikzelf in actie, om zo datgene wat de voorgangers opgebouwd hadden, af te maken.

En het was een voorzet op maat : door de lekkere intro konden wij het karwei prima klaren. DJ Zer0 mocht zelfs nog op PRIME time zijn laatste set van een half uur draaien...TOP !

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd event, met een lichtshow waar menig club u tegen zou zeggen !!

oftewel...binnenkort meer (en de aftermovieWinking my eye)
LLCoolP    posted on 25-10-2010 17:11
Heey, ik hatd in mijn radio programma: PoelsParty ook nog even jullie event aangehaald!
Helaas ben ik zelf niet meer gegaan, wel jammer voor saskia ,maar hoorde dat stuk wat ze hadt gedraaid goed was dat is toch mooi he!
volgende keer beter!
User edit by LLCoolP on 25-10-2010 @ 17:12:34 (66%)
DJADMIN    posted on 25-10-2010 18:02
Poster: LLCoolP
Heey, ik hatd in mijn radio programma: PoelsParty ook nog even jullie event aangehaald!
Helaas ben ik zelf niet meer gegaan, wel jammer voor saskia ,maar hoorde dat stuk wat ze hadt gedraaid goed was dat is toch mooi he!
volgende keer beter!

Jaa ik was toen zo druk bezig dat ik helemaal niet meer heb kunnen luisteren...kan ik t ergens terugluisteren de hele aflevering ?
DJKIWI    posted on 25-10-2010 19:28
Het was inderdaad een geslaagde avond!
Ik kon helaas maar tot 21.45 uur blijven omdat ik nog elders moest draaien.
Ik hoop op een vervolg!

(Dank DJADMIN voor de lovende woorden!, het is best moeilijk om als eerste te beginnen en dan toch te horen dat het een super intro-set was. Thanx)
Bootstrap    posted on 25-10-2010 20:19
Ik zou ook wel een keer willen komen draaien hoor Admin Happy, laughing Lijkt me wel gezellig!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
LLCoolP    posted on 26-10-2010 18:33

Jaa ik was toen zo druk bezig dat ik helemaal niet meer heb kunnen luisteren...kan ik t ergens terugluisteren de hele aflevering ?

nee helaas, niks opnomen!

Voor het met pc op te nemen is geen mogelijk?(geen geld) , moet zelf maar eens kijken voor mididiks, die staat er wel kan ik proberen mee op te nemen
User edit by LLCoolP on 26-10-2010 @ 18:35:25 (11%)
DJADMIN    posted on 02-11-2010 11:21
Aftermovie :

http://www.youtube.com/watch?v=HRwqIWfhRmo

This is an old Topic

No new postings for 5.304 days.
 Post CommentThat would be 176.8 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

187 Users online: 17 Guests (170 Unknown)
Pages generated today : 63.224
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.670.975