Poster: RusafliAls ik dan mag mierenneuken, dan is 't ook niet GRATIS ENTREE. De entree is niet gratis, maar wel de toegang. Dus het enige correcte is : gratis toegang. Maargoed, ik ga ze niet nog een keer editten. Hier in Limburg is 't punt duidelijk
Hier een Limburger: Geen Entree ? Is de voordeur verwijderd ??
Poster: DJADMINSchrijf mij ook maar op dat lijstje als je wil.
Jow Maarten, ik schrijf even je gegevens op voor de volgende keer, gaat zeker goedkomen dan oke ? Heb nu al deze avond 5 acts...een 6e zou te veel worden...wanneer editie 3 is laat ik 't je zeker weten !!
Poster: DJADMINPoster: RusafliIs ook wel een beetje flauw zo'n opmerking. Was een inkoppertje. Maar ik zou het idd gewoon lekker zo laten. Goed initiatief verder. Top zo'n feest. De volgende keer kom ik ook. Deze keer moet ik overslaan aangezien ik dan in het buitenland zit.
Hier een Limburger: Als ik dan mag mierenneuken, dan is 't ook niet GRATIS ENTREE. De entree is niet gratis, maar wel de toegang. Dus het enige correcte is : gratis toegang. Maargoed, ik ga ze niet nog een keer editten. Hier in Limburg is 't punt duidelijk
Poster: DJADMIN
haha nouuu...maastricht - horn is toch wel 35 minuten hoor :P Evengoed, je bent welkom !!
Ik denk dat in Januari editie nummer 3 is...tzt open ik een aanmeld topic haha !
Poster: LLCoolPHaha nee echt niet, voor deze editie had ik ook al 12 aanmeldingen liggen... 't loopt een beetje de klauwen uit, maar ik vind het heel erg leuk om te organiseren...dus waarom niet he :D Uiteindelijk wil je toch mensen bij elkaar brengen...en hoop je dat die mensen stilletjes ook nog ooit iets voor jezelf kunnen betekenen...
haha okehadt je niet zo veel aanmeldinen verwacht?
Poster: LLCoolP
Heey, ik hatd in mijn radio programma: PoelsParty ook nog even jullie event aangehaald!
Helaas ben ik zelf niet meer gegaan, wel jammer voor saskia ,maar hoorde dat stuk wat ze hadt gedraaid goed was dat is toch mooi he!
volgende keer beter!
Jaa ik was toen zo druk bezig dat ik helemaal niet meer heb kunnen luisteren...kan ik t ergens terugluisteren de hele aflevering ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.