Poster: Tekhead
dat is wel een verrassende wending Arcee
Is ook, maar zoals ik zei, ik heb geen tijd meer over om ook nog maar iets live te doen, en als ik de toekomst goed inschat zal mijn?radiowerk als deejay ook minder worden.
Draai nu nog elke week 2 uur, maar dat zal minimaal halveren vrees ik.
Puur vanwege het feit, dat ik achter de radioschermen veel meer moet gaan doen.
Dan vind ik het doodzonde om deze apparatuur zo te laten staan voor die paar mixen per jaar en lijkt het mij makkelijker om dit voort te zetten via de pc.
Sowieso scheelt het mij al tijd (en geld dan) dat er geen cd's meer gebrand hoeft te worden.
Dan kan ik, als alles goed gaat, wat makkelijker en sneller mijn mixen via de pc in elkaar draaien. Hou dus wel mijn gevoel met de muziek, maar het word wat handiger op die wijze.
Ik werk 40 uur per week, en daar het radiowerk nog eens bij wat zich uitbreiden. Daarnaast ook nog een vrouw en een paar hondjes en een dag heeft nog steeds maar 24 uur. Ik zal de tijd dus ergens vandaan moeten halen, of beter gezegt misschien, de tijdswinst?
Daarnaast wil ik, in vergelijking met de afgelopen 3 jaar, meer tijd voor mezelf uittrekken, meer rust creeeren. Ik BEN de afgelopen 3 jaar geleeft door de radio, nu wil ik weer meer aan me prive leven gaan denken en werken, en ook maar weer eens op vakantie, echt op vakantie want ook dat is bijna 3 jaar geleden.
Vandaar dat ik de omslag wil maken. Het is dat, of helemaal stoppen met draaien, en dat wil ik echt niet!!
Dat zijn eigenlijk de achterliggende redenen boyz, ben ik nu een digitale verrader?