Poster: Esmee
Kun je niet gewoon de speakers gebruiken die je normaal gebruikt om te draaien ? Pc aansluiten op versterker en klaar?
Poster: bridges1989
Neen bij beide wordt Traktor LE meegeleverd.... En voor 69 euro meer heb je al Traktor Duo welke enkele opties meer heeft.
Keuzemogelijkheden zijn dus:
High-End -?700-1100 euro
1. Xone DX (Serato Itch)
2. Traktor S4 (November) (Traktor S4)
3. Vestax VCI-300 (Serato Itch)
4. Denon MC-6000 (December)(Traktor LE)?
Medium - 300 - 600 euro
5. Vestax VCI-100 (Traktor LE) (+ externe geluidskaart ? la Audio2)
6. Reloop Digital Jockey 2 IE (ME)?(Traktor LE)
7. American Audio VMS-4 (Traktor LE)
Low budget
8. Numark Mixdeck?
9. Hercules RMX
...
Ik heb zelf als speeltje de Digital Jockey 2 IE en die doet het perfect... Heb jaren met platen gedraaid, dan op het einde met cd-spelers en nu na 2 jaar van stilte heb ik die reloop gekocht voor me thuis wat te amuseren...
Google al die producten eens en zie wat jouw het meest bevalt (met je budget in het achterhoofd)
Poster: Mixt-Ape
Zoals alles: je krijgt waarvoor je betaalt. Als je er geen geld in wil steken is dat begrijpelijk, maar dan heb je ook geen topmateriaal.
Poster: tek-zotic
waarom toch arcee, als ik nou dacht dat er 1 iemand niet digitaal zou gaan dan dacht ik wel dat jij het was
Poster: Tekhead
dat is wel een verrassende wending Arcee
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.