Mijn Website : Www.DJMaikimo.nL
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

specialm    posted on 21-08-2010 17:00
Hoi mensen sinds kort heb ik een .NL site

als je zin en tijdt hebt kijk dan even op mijn site : www.djmaikimo.nl

en als je dan nog zin en tijdt hebt laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek.

gr Maikimo Winking my eye

What do you think about Mijn Website : Www.DJMaikimo.nL ??

Vote :   

feestbeest    posted on 21-08-2010 17:17
Ik wordt doorgelinkt naar een webs.com website...Maar als je je url in typt zie je wel je de zelfde site.
Veder is de website erg leeg(Dat is natuurlijk smaak) en dat bewegende logo is nou niet echt iets waar ik de hele tijd naar wil kijken. Veder een fototje vanjezelf doet het altijd goed!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 21-08-2010 @ 17:21:51 (17%)
bridges1989    posted on 21-08-2010 17:22
Denk je echt dat dit gaat helpen? Of is dit niet echt serieus?

Een website moet een visitekaartje zijn. Moet duidelijk, helder, begrijpbaar en snel te verwerken zijn. Voor 99% van de 'deejays' op al die fora is een website ook volledig nutteloos. Of heb je dergelijke naamsbekendheid dat organisatoren nog even snel je site checken voor informatie (demo/press-package/contact...) omdat je naam bij hen spontaan opkomt?

Zo niet zou ik het hele website-verhaal gewoon vergeten.

Zo ja zou ik op zoek gaan naar iemand met kennis van zaken. En geld op tafel leggen voor hosting en creatie.

Fouten zijn:
*Geen layout
*Irritante banners
*Een irritante .gif die alle aandacht opeist (compleet onterecht trouwens)
*Bad-ass look profielfoto die hoogstwaarschijnlijk eigen is aan de leeftijd.?

Een website kan je ?norm helpen omdat het een digitaal uithangbord kan zijn. Goede integratie van verschillende media levert een enorm potentieel op. Maar zoals het hier aangewend werd is het tijdverlies.

Trouwens v??l hoeft het niet te kosten. Zoek een student die wat vrije tijd heeft en voor 250 euro heb je een professionele site die jaaaren meekan. Dan heb je een website die je ?cht kan helpen. Die je ?cht een stapje verder kan krijgen in het hele deejaygebeuren.
User edit by bridges1989 on 21-08-2010 @ 17:28:35 (27%)
dJORD    posted on 21-08-2010 17:38
bijna alles is nu al wel gezegd, alleen zou ik een foto plaatsen waar je op lacht en zeker niet deze foto...?
Phenix    posted on 21-08-2010 18:17
Idd, is alles al gezegd.
Maar toch wil ik nog 1 ding toevoegen. Die mashup van je, bestaat al van een andere artiest. En heel toevallig is die precies hetzelfde.

Correct me if I'm Wrong!
http://www.djmillhouse.nl
martijno    posted on 21-08-2010 18:44
'Welkom op de officale Website van DJ Maikimo' hmm..
specialm    posted on 21-08-2010 19:32
Poster: Phenix
Idd, is alles al gezegd.
Maar toch wil ik nog 1 ding toevoegen. Die mashup van je, bestaat al van een andere artiest. En heel toevallig is die precies hetzelfde.

Correct me if I'm Wrong!

Dat kan niet Phenix ,

heb hem van de week zelf in elkaar gezet
Dyno    posted on 21-08-2010 22:55
Ziet er op zich qua layout wel aardig uit hoor, maar ....

1. Waarom een .nl registratie die doorlinkt naar een (gratis!) webs host?
2. In je menu heb je links staan die naar een andere site linken (hyves, guestbook). Dat hoort natuurlijk niet
3. Ik neem aan dat je de site verder nog moet vullen?
4. Die foto bij je biografie (huh? biografie? er staat nix!) kan ?cht niet!
5. ......
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
specialm    posted on 21-08-2010 23:07
@t Dyno,

Ben bezig met een soort web-log waar ik gewoon lekker me mixen opdrop

p.s die gratis host is gewoon uitprobeersel

main    posted on 22-08-2010 10:01
Poster: dJORD
bijna alles is nu al wel gezegd, alleen zou ik een foto plaatsen waar je op lacht en zeker niet deze foto...?

jou foto hier op djr zou een prima voorbeeld zijn van een goeie foto daarvoor!
Xtremer    posted on 22-08-2010 10:49
Nieuwe website, nieuwe naam, maar voor hoelang? De website is niet van jou, maar de website van Webs.comSmile. Het is inderdaad wat nutteloos om een .nl domeinnaam te kopen als je hem alleen maar laat re-directen.

@ Phenix: als je er heel zeker van bent zou je het aan kunnen geven bij de maker van de mash-up.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Vinnyo    posted on 22-08-2010 10:59
Poster: Xtremer
Nieuwe website, nieuwe naam, maar voor hoelang? De website is niet van jou, maar de website van Webs.comSmile. Het is inderdaad wat nutteloos om een .nl domeinnaam te kopen als je hem alleen maar laat re-directen.

@ Phenix: als je er heel zeker van bent zou je het aan kunnen geven bij de maker van de mash-up.

Een domeinnaam kan alleen maar doorlinken, meer doet het ook niet. Nu doet hij naar een gratis webhosting Webs.com. (de opties bij Webs.com zijn wel beperkt) Wanneer je een hosting pakket aanschaft linkt de domeinnaam naar dit pakket. Doorlinken is dus het enigste wat een .nl domeinnaam kan. Happy, laughing
specialm    posted on 22-08-2010 15:34
Poster: Xtremer

Patrick

ik ben jou opmerkingen een beetje zat.

ik weet dat ik veel namen heb gehad maar moet je daar de hele tijd over doorzeiken.

Kan je er gewoon mee ophouden a.u.b

en de mash up heb ik zelf in elkaar gezet wil wel eens weten wie er met mijn Mash up vandoor is gegaan.
Mon-D    posted on 22-08-2010 20:20
Poster: specialm

Patrick

ik ben jou opmerkingen een beetje zat.

ik weet dat ik veel namen heb gehad maar moet je daar de hele tijd over doorzeiken.

Kan je er gewoon mee ophouden a.u.b

en de mash up heb ik zelf in elkaar gezet wil wel eens weten wie er met mijn Mash up vandoor is gegaan.

Er wordt gezegt dat je mash-up op die van een ander lijkt! voor de rest word er niks gezegt dat jij hem van diegene hebt.
specialm    posted on 22-08-2010 23:01
Poster: Mon-D

Er wordt gezegt dat je mash-up op die van een ander lijkt! voor de rest word er niks gezegt dat jij hem van diegene hebt.

Oke Mon - D Daar heb je gelijk in maar hij loop de hele tijd te zeiken en te doen.

ben ik een beetje zat

This is an old Topic

No new postings for 5.377 days.
 Post CommentThat would be 179.2 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 20 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 55.583
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.535