Poster: Phenix
Idd, is alles al gezegd.
Maar toch wil ik nog 1 ding toevoegen. Die mashup van je, bestaat al van een andere artiest. En heel toevallig is die precies hetzelfde.
Correct me if I'm Wrong!
Poster: dJORD
bijna alles is nu al wel gezegd, alleen zou ik een foto plaatsen waar je op lacht en zeker niet deze foto...?
Poster: Xtremer
Nieuwe website, nieuwe naam, maar voor hoelang? De website is niet van jou, maar de website van Webs.com. Het is inderdaad wat nutteloos om een .nl domeinnaam te kopen als je hem alleen maar laat re-directen.
@ Phenix: als je er heel zeker van bent zou je het aan kunnen geven bij de maker van de mash-up.
Poster: Xtremer
Nieuwe website, nieuwe naam, maar voor hoelang? De website is niet van jou, maar de website van Webs.com. Het is inderdaad wat nutteloos om een .nl domeinnaam te kopen als je hem alleen maar laat re-directen.
@ Phenix: als je er heel zeker van bent zou je het aan kunnen geven bij de maker van de mash-up.
Poster: specialm
Patrick
ik ben jou opmerkingen een beetje zat.
ik weet dat ik veel namen heb gehad maar moet je daar de hele tijd over doorzeiken.
Kan je er gewoon mee ophouden a.u.b
en de mash up heb ik zelf in elkaar gezet wil wel eens weten wie er met mijn Mash up vandoor is gegaan.
Poster: Mon-D
Er wordt gezegt dat je mash-up op die van een ander lijkt! voor de rest word er niks gezegt dat jij hem van diegene hebt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.