Muziek draaien met illigale songs (8/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oxy    posted on 17-08-2010 21:02
Nauw de vraag is simpel he zijn er hier dj ?die gaan draaien met illigale muziekConfusedCool

What do you think about Muziek draaien met illigale songs ??

Vote :   4 members like this  

T1psY    posted on 21-02-2011 16:51
Als all-round dj is het niet zo gemakkelijk om *een set* voor te bereiden, of zelfs gewoon onmogelijk.
Meestal draai ik wat vanalles, kijk waar het publiek het meest op kan gaan en ga in dat genre door.
Je moet dus van elk genre wel wat bijhebben en van vele jaren ook, veel muziek dus.
Een liedje kost makkelijk 1.00 tot 1.50? dus bekijk het maar.

Als je als dj maar 1 of enkele genres draait heb je veel minder muziek nodig, en kom je dus met een kleiner bedrag toe.
Bonchanoize    posted on 21-02-2011 17:39
Je moet ook niet alleen singles kopen h?. Koop wat recente singles waar je mee voortkan en voor de rest koop je albums. Dan kom je makkelijk rond met 100 euro (ik spreek uit ervaring). Als je dat er zelfs niet voor over hebt, moet je volgens mij een andere hobby zoeken.
Als je wilt beginnen voetballen ga je toch ook niet je schoenen stelen, omdat je met voetballen geen geld verdient? (wat in vele gevallen zo is)
Misschien is de vergelijking wat cru, maar daar komt het op neer. Dj'en is misschien geen goedkope hobby, maar wat is dat tegenwoordig wel nog? Gewoon omdat muziek niet materieel of tastbaar is, denken mensen dat ze dat overal mogen rippen...?

PS: gratis muziek downloaden is ook in Belgi? niet legaal
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: Lead & 14 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 86.802
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.475.176