Poster: tek-zotic
muziek draaien met illegale songs is hetzelfde als rondrijden met een gestolen wagen :p
Poster: Lucalicious
nou kijk, in princiepe koop ik al mijn muziek als dj. maar voor bijv. de top 40 zooi die ik puur voor een groep 8 feestje moet hebben betaal ik alleen als ik het zelf ook leuk vind natuurlijk.
maar ik krijg ook wel is gewoon muziek van vrienden, en die hebben het wel vaak illegaal.
maar nogmaals, alle muziek die ik zelf gebruik en aanschaf betaal ik netjes, puur uit respect voor de industrie en artiesten.
misschien ook wel leuk als je zelf gelijk ook de vraag beantwoord als topicstarter.
Poster: tek-zotic
muziek draaien met illegale songs is hetzelfde als rondrijden met een gestolen wagen :p
Poster: Basrose
99% in mijn cdmap is legaal. Er zal wel een enkele verdwaalde tussen zitten (wat bv remixen zijn) die niet gekocht zijn of konden worden.
Daarnaast wat promo's van artiesten zelf gekregen dus dat zie ik niet als illegaal.
Helaas draaien er steeds meer mensen met illegale muziek. Dit maak het voor de serieuze djs lastig. Zij leggen de gage meestal?ook een stuk lager. Ik vind als je vaak draait dan moet je ook je muziek gewoon kopen. In iedergeval je best doen om dit zo veel mogelijk te doen.
Voor thuisgebruik vind ik het een ander verhaal maar daar ga ik nu niet verder op in... zou een beetje offtopic zijn
Puur uit respect voor de industrie en artiesten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.