Muziek draaien met illigale songs (6/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oxy    posted on 17-08-2010 21:02
Nauw de vraag is simpel he zijn er hier dj ?die gaan draaien met illigale muziekConfusedCool

What do you think about Muziek draaien met illigale songs ??

Vote :   4 members like this  

Tekhead    posted on 07-01-2011 01:06
Poster: venzi
ja maar jij bent 100% vinyl tek:P

hoezo ? Ik heb een sl-dz, en in dat cd slot duw ik cd's in he Venzi, en ik heb itunes account oa ook.
Daar kijk je van op he Winking my eye

EDIT: In Belgie niet Sebasz
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 07-01-2011 @ 01:07:44 (15%)
TH3llC    posted on 07-01-2011 01:09
weet niet wat er precies legaal is en wat niet, in belgie denk ik(weet bijna zeker) dat het zoals tekhead zegt niet legaal is.
maar hier gaat het duidelijk over draaien met illegale songs, wat in nederland ook niet legaal is
Tekhead    posted on 07-01-2011 01:12
Poster: TH3llC
weet niet wat er precies legaal is en wat niet, in belgie denk ik(weet bijna zeker) dat het zoals tekhead zegt niet legaal is.
maar hier gaat het duidelijk over draaien met illegale songs, wat in nederland ook niet legaal is

Wel fijn dat het in Nederland legaal is, kan ik bij m'n zwagerin (schoonzus) in Roosendaal gaan downloaden, en zet er downloaded in Holland bij, kunnen ze mij in Belgie ook niks maken hehe
venzi    posted on 07-01-2011 01:14
mja, hardstyle is niet alles op te vinden op het net.. (itunes,dancetunes etc)
TH3llC    posted on 07-01-2011 01:14
in nederland is wel meer legaal tegenover hierCool
venzi    posted on 07-01-2011 01:17
behalve FATSOENLIJK vuurwerk,
Tekhead    posted on 07-01-2011 01:18
mja, hardstyle is niet alles op te vinden op het net.. (itunes,dancetunes etc)

Deze tracks worden veelvuldig nog uitgebracht op vinyl, zoals al die ...core stijlen.
Poster: TH3llC
in nederland is wel meer legaal tegenover hierCool

Voor hoelang nog heb ik onlangs gelezen.
TH3llC    posted on 07-01-2011 01:21
ehalve FATSOENLIJK vuurwerk,

heb ik gemerkt in hasselt!Cool
de helft van de klanten in de carnavalwinkel(met heel groot vuurwerk aanbod) waren nederlandersCool
venzi    posted on 07-01-2011 01:25
wij hadden zelf ook genoeg hoorHappy, laughing :') ruim 450 euro uit belgie alleen, dan nog wat uit duitsland en NL
Tekhead    posted on 07-01-2011 01:26
Overal aan de grens met Nederland zijn wel ergens winkel(tjes) die rond de feestdagen groot aanbod van vuurwerk hebben, en de Nederlanders zijn idd de overgrote meerderheid van kopers. In Belgie is er legaal meer aanbod dan in Nederland, maar ook in Belgie mag je niet zomaar wat vuurwerk afschieten het hele jaar door.
TH3llC    posted on 07-01-2011 01:40
wij hadden zelf ook genoeg hoorHappy, laughing :') ruim 450 euro uit belgie alleen, dan nog wat uit duitsland en NL

vind ik wat veel^^
ik koop een paar pijlen en wat kameraden en dan doen we daar wa onozel mee^^ meestal wel veilig en niet onbezonnen
Oliviero    posted on 16-01-2011 18:29
de enige goede reden om legaal muziek te kopen is om degene die het heeft gemaakt te ondersteunen. een track die je koopt op beatport is volgens mij gewoon hetzelfde kwaliteit als de zippyshare linkjes die je vindt op al die blogspots.
die blogspots die kopen volgens mij tracks van beatport/traxsource en uploaden die dan op zippyshare, zetten linkje op hun site en iedereen kan ze downloaden.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Sebasz    posted on 16-01-2011 18:39
Poster: Tekhead
Deze tracks worden veelvuldig nog uitgebracht op vinyl, zoals al die ...core stijlen.

Voor hoelang nog heb ik onlangs gelezen.

Ligt eraan of dat ACTA verdrag er doorheen gepropt wordt, maar zoals ik laatst al zei heeft een rechter onlangs nog uitspraak gedaan in een gerelateerde zaak, en gaf aan dat het downloaden geluid en beeld, ongeacht de bron, volkomen legaal. Dus de toekomstige rechtzaken, mochten die er uberhaupt komen, kunnen zich beroepen op deze jurisprudentie.

Maar voor alleen downloaden van film en muziek zal je ook niet gepakt kunnen worden, omdat daar in princiepe geen logs van te vinden zijn. Upload mag dus niet en is relatief gezien makkelijker aan te pakken

Software/games downloaden wat betaald moet worden, is overigens wel illegaal, en is dat ook altijd al geweest
Mod edit by Sebasz on 16-01-2011 18:40 (9%)
Craven    posted on 16-01-2011 22:28
Vroeger kocht ik alles op plaat. Tegenwoordig koop ik alles legale downloads.? Heel af en toe wil ik nog wel eens een nummer donwloaden wat echt moeilijk te vinden is als legale download.
Soundstylerz    posted on 20-01-2011 09:11
Tja stel dat jij nou een hitje maakt.. Maakt niet uit in welk gerne, dan zou natuurlijk ook wel willen dat iedereen je nummer koopt zodat jij er ook nog wat op verdient..
Zo is dat ook met een Producer; hun moeten er ook voor 'werken' en dat moet natuurlijk wel wat opbrengen..
Sandr    posted on 20-01-2011 13:08
Poster: Soundstylerz
Tja stel dat jij nou een hitje maakt.. Maakt niet uit in welk gerne, dan zou natuurlijk ook wel willen dat iedereen je nummer koopt zodat jij er ook nog wat op verdient..
Zo is dat ook met een Producer; hun moeten er ook voor 'werken' en dat moet natuurlijk wel wat opbrengen..

Veel geld verdien je niet meer op een nummer. Een hitje is goed voor je bekendheid, dus je aantal boekingen, dus de prijs die je kan vragen per boeking, dus je bankrekening.

DJ's verdienen geld met optredens etc. Niet echt met plaatverkoop, er worden niet voor niks zoveel nummers gratis weggegeven tegenwoordig.
Play that funky music white boy....
Blackaround    posted on 20-01-2011 17:54
Ik download gwoon al mijn liedjes..

Waarom kopen als je ze alemaal kan downloade :D

Wat gaan ze jou doen ?
mrmagix    posted on 20-01-2011 17:56
Poster: Blackaround

Wat gaan ze jou doen ?

Haha, wil je dat heel DJR op je kap komt zitten?
Wees maar gerust, ze kunnen je plunderen tot je zelfs geen kartonne doos meer kan betalen voor te slapen op straat Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Sound-Division    posted on 20-01-2011 18:01
Poster: Blackaround

Wat gaan ze jou doen ?

Hmm ik neem aan dat je tien jaar bent? dan vind ik deze opmerking niet erg, maar als je ouder wordt en meer verstand krijgt dan weetje een beetje hoe het zit, of je leest een paar topics hierover, misschien is het je dan duidelijk van wat ze jou gaan/kunnen doen.
Estacy    posted on 20-01-2011 18:03
tja, dat vindt ik gewoon een instelling van niks....?

waarom kopen?

1: je weet wat je binnenhaalt
2: goede kwaliteit
3: je helpt de artiest
4: je kan nooit alles illegaal vinden
5: het is niet up-to-date genoeg.

kan nog wel meer bedenken, maar dit is al een mooi lijstje.

en ga nou niet zeggen dat je het niet kan betalen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 20-01-2011 @ 18:03:17 (4%)
pieterb    posted on 20-01-2011 19:32
ikzelf download ook, alleen cd's zoals 538 dancesmahes enzo, koop of leen ik bij biblioteek en importeer deze dan, en brand ze alsnog.? werkt voor mij primaHappy, laughing
Sebasz    posted on 20-01-2011 19:44
1 member likes this  
Poster: mrmagix
Haha, wil je dat heel DJR op je kap komt zitten?
Wees maar gerust, ze kunnen je plunderen tot je zelfs geen kartonne doos meer kan betalen voor te slapen op straat Cool

Nee volgensmij is ook in Belgi? het downloaden van muziek legaal. Maar weet dit niet 100% zeker?Cool
Bonchanoize    posted on 20-01-2011 20:41
Muziek downloaden is legaal, zo lang je maar betaalt. Ik weet niet waar je het haalt dat je in Belgi? gratis zou mogen downloaden, maar ook hier is het betalen hoor. Anders Sabbam op je dak.
Let the magic begin
Tekhead    posted on 20-01-2011 20:43
In Belgie is niks gratis, hier hebben ze zelfs een schetentax. Cool
mrmagix    posted on 20-01-2011 20:48
ach, in Nederland niet veel beter :D
'Wilders wil kopvoddentaks'
PVV-leider Wilders wil een belasting invoeren op hoofddoekjes. Voor 1000 euro per jaar kunnen moslima?s een vergunning krijgen, zo luidt zijn voorstel.?

Letterlijk van deze website
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.

153 Users online: 10 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 51.211
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.585