Poster: DjRepeat
hoeduur is die x600 ?
Poster: tek-zotic
als ge dood gaat, ik werk bij de begraafnisondernemer in kalmthout
Poster: Tekhead
Als ik me niet vergis heeft Bambam er eentje staan of zeker al onder handen genomen.
Poster: Nagash
Ik vraag me nu gewoon af of ze voor de midi controller goede mappings zullen maken , om de nieuwe uitgebreidere functies van traktor 2 goed te kunnen benutten. Of zit Denon nu te vloeken en al te werken aan een nieuwe midi controller, of een markII of zo.
Ik ben alsinds zeer benieuwd naar volgende ontwikkelingen, want alle merken smijten zich nu echt op die all in one midi controllers. Het grote voordeel voor de dn-mc6000 midi controller van denon zit hem volgens mij, als nog steeds vinyl draaiende dj, in de mogelijkheid zowel analoog of digitaal te mixen. Anders had de S4 van Native mij misschien meer kunnen bekoren (al is die dan van plastiek en de denon meer solide met zijn metalen behuizing)
Poster: T-to-the-J
Pfff... ik zou zowiso 100 balle bijleggen voor die S4, die is zoo nice
Poster: T-to-the-J
Bij de S4 software krijg je een gratis upgrade naar Traktor T2 volgensmij
Poster: kobuz
Hehe, no problem. En als je hem voor je hebt duurt het ook wel ff voor je alles door hebt, maar das meer een leercurve dan een nadeel van de S4. Wat trouwens ook voor de denon zou gelden als je daar Traktor Pro (en straks Pro 2) bij neemt. Dat blijft ook een leuke mixer, maar net voor een andere doelgroep naar mijn idee.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.