Poster: TheDutchDecks
prijzen zijn nog niet bekend voor zover ik weet. en om even zelf snel een mening?te geven: de cd speler ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel wat die moet hebben. alleen de timing van de midi controller is natuurlijk wat minder nu NI ook met een controller komt lijkt et me niet dat er snel voor deze zal worden gekozen.[/blockquote]
dat is toch geen CD speler dacht ik maar midi controller.
Poster: Tekhead
dat is toch geen CD speler dacht ik maar midi controller.[/blockquote]top er zijn nog mensen die wakker zijn?het was een beetje laat vanacht.
cd's kan die niet lezen nee, de enige aansluiting die hij heeft is een ubs b aansluiting.
top er zijn nog mensen die wakker zijnhet was een beetje laat vanacht.
cd's kan die niet lezen nee, de enige aansluiting die hij heeft is een ubs b aansluiting.[/blockquote]
ik dacht al, waar is de display? haha
top er zijn nog mensen die wakker zijnhet was een beetje laat vanacht.
cd's kan die niet lezen nee, de enige aansluiting die hij heeft is een ubs b aansluiting.[/blockquote]
Ja ja dat is de ervaring zeker, want ben gisteren avond een zangfeestje gaan doen in Antwerpen en ben straal dronken om 04.00 uur thuisgekomen.
Ja ja dat is de ervaring zeker, want ben gisteren avond een zangfeestje gaan doen in Antwerpen en ben straal dronken om 04.00 uur thuisgekomen.[/blockquote]ja ik zal ook ongeveer 4/5 uur op bed zijn gaan liggen, maar late we het dan houde op de leeftijd die et em doet
ja ik zal ook ongeveer 4/5 uur op bed zijn gaan liggen, maar late we het dan houde op de leeftijd die et em doet[/blockquote]
Haha, mss, maar bedoelde met de ervaring, dat ik zoveel jaren al zo weinig slaap en dan meer dan soms nog goed bij de les ben dan
@Xmatic: nogmaal, het zijn GEEN CD spelers.
Poster: tek-zotic
mixertje is een mooie concurent voor de DJM350[/blockquote]
Gelieve Denon niet te vergelijken met Pioneer, h?h?
Goeie stuff voor de modernere dj's denk ik zo
Seca, heb jij een mac ?[/blockquote]
Spijtig genoeg nog niet, why?
Ik zoek iemand met een Mac om het via firewire te koppelen met m'n Ibook, om defect te achterhalen. No problem zoek wel verder.
BTW, Als alles meevalt kom ik einde van het jaar in jouw buurt wonen ![/blockquote]
No way?
Waar dan?
Dan ga je je wel fameus moeten aanpassen tekhead, echt dood hier
Nogal een boeregat zoals ze wel eens zeggen :D
Kalmthout? !
Aanpassen is geen probleem voor mij, ben een Vlaming, geen Buitenlander uit de Maghreb he !
Doe het vooral voor m'n 2 zoontjes, zodat ze tenminste buiten kunnen spelen en ravotten zonder schrik te moeten hebben voor van die klein mak*ksk*s die gelijk alles afrippen
@Tek-Zotic: O ja Brecht ligt ook niet ver he, Leuk kunnen we af en toe wel eens feestje bouwen[/blockquote]
Plezant! Da's echt wel dichtbij idd, ben daar?nog lang?naar't school geweest ( Gitok ).
Ja hier is het inderdaad wel heel wat rustiger dan in Antwerpen
1000 Posts!
en dan nog aan mij gericht, wat voor school is dat het GITOK, en de kwaliteit en niveau van het onderwijs in deze school ?[/blockquote]
Gitok staat redelijk bekend om hun goede onderwijs hier in de buurt.
Ik heb er 7 jaren gedaan, ik vond het best wel een goede school.
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.