Poster: TheDutchDecks
prijzen zijn nog niet bekend voor zover ik weet. en om even zelf snel een mening?te geven: de cd speler ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel wat die moet hebben. alleen de timing van de midi controller is natuurlijk wat minder nu NI ook met een controller komt lijkt et me niet dat er snel voor deze zal worden gekozen.
Poster: Tekheadtop er zijn nog mensen die wakker zijn
dat is toch geen CD speler dacht ik maar midi controller.
top er zijn nog mensen die wakker zijnhet was een beetje laat vanacht.
cd's kan die niet lezen nee, de enige aansluiting die hij heeft is een ubs b aansluiting.
top er zijn nog mensen die wakker zijnhet was een beetje laat vanacht.
cd's kan die niet lezen nee, de enige aansluiting die hij heeft is een ubs b aansluiting.
Poster: Tekheadja ik zal ook ongeveer 4/5 uur op bed zijn gaan liggen, maar late we het dan houde op de leeftijd die et em doet
Ja ja dat is de ervaring zeker, want ben gisteren avond een zangfeestje gaan doen in Antwerpen en ben straal dronken om 04.00 uur thuisgekomen.
ja ik zal ook ongeveer 4/5 uur op bed zijn gaan liggen, maar late we het dan houde op de leeftijd die et em doet
Poster: tek-zotic
mixertje is een mooie concurent voor de DJM350
Poster: Tekhead
Seca, heb jij een mac ?
Ik zoek iemand met een Mac om het via firewire te koppelen met m'n Ibook, om defect te achterhalen. No problem zoek wel verder.
BTW, Als alles meevalt kom ik einde van het jaar in jouw buurt wonen !
Kalmthout? !
Aanpassen is geen probleem voor mij, ben een Vlaming, geen Buitenlander uit de Maghreb he !
Doe het vooral voor m'n 2 zoontjes, zodat ze tenminste buiten kunnen spelen en ravotten zonder schrik te moeten hebben voor van die klein mak*ksk*s die gelijk alles afrippen
@Tek-Zotic: O ja Brecht ligt ook niet ver he, Leuk kunnen we af en toe wel eens feestje bouwen
en dan nog aan mij gericht, wat voor school is dat het GITOK, en de kwaliteit en niveau van het onderwijs in deze school ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.