Welke vervangende hp voor Reloop RHP-10?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 18-07-2010 19:12
Mijn Reloop RHP-10 koptelefoon is nu voor de 2e keer binnen een jaar ( en ook nog eens 2 verschillende koptelefoons ) gebroken bij de oorschelp, sowieso zit deze koptelefoon mechanisch echt brak in mekaar, maargoed. Ik heb vorige keer ( andere breuk ) samen met mijn pa de koptelefoon een beetje gerepareerd omdat de webshop waarbij ik m had teruggebracht er 100 jaar over doet die koptelefoon te leveren. Punt is wel dat ik niet zeker weet of mijn garantie hierdoor vervallen is. Mijn tweede vraag is of het mogelijk zou kunnen zijn te onderhandelen over een andere koptelefoon bij de webshop ( aangezien 2 koptelefoons op dezelfde plek breken terwijl ik 'm op had en ik geen zin heb in nog zo'n zelfde brieke koptelefoon. Iemand antwoorden?

Blablabla, webshop heeft er mee ingestemd dat ik een nieuwe koptelefoon van ze krijg, geen zin om een apart topic hiervoor te zoeken ofzo, maar de keuzes die zij mij hebben gegeven zijn;

Zonder bijbetaling;

Ortofon O2

Allen & Heath XD-40

Aerial7 Midnight

Met bijbetaling;

Audio-Technica ATH-PRO 500 BK

Reloop RHP-20

Welke van deze zou ik moeten nemen?
Bijbetaling zou me niet heel veel boeien, maar als dat niet heel veel verschil maakt in hoe goed de koptelefoon is ( dus goed in constructie ?n goed in geluidskwaliteit ) heb ik dat liever niet.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 19-07-2010 @ 13:39:16 (79%)

What do you think about Welke vervangende hp voor Reloop RHP-10? ??

Vote :   

Xurion    posted on 18-07-2010 19:16
Kan je ook misschien een foto maken van de breuk zodat wij ook kunnen beoordelen of dit hoort dat dit onder garantie valt?
Tekhead    posted on 18-07-2010 20:19
als je er al zelf aan gewerkt hebt vervalt (op papier) altijd de garantie, mss dat ze je een tegemoetkoming willen doen, maar hangt ook van hun leverancier? en Fabrikant af, maar probeer het alvast, een nee heb je al, een ja kan je mss krijgen, dus heb je niets te verliezen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 18-07-2010 22:52
is je relop kapot?

maar ik zou er niet eens aan beginnen denk ik, gewoon simpel doen, en een andere kopen. lijkt me heel veel gedoe anders.
-FLoriZ-    posted on 18-07-2010 23:23
Poster: Lucalicious
is je relop kapot?

maar ik zou er niet eens aan beginnen denk ik, gewoon simpel doen, en een andere kopen. lijkt me heel veel gedoe anders.
  Mijn laptops toetsenbord is kut. :')
En zomaar even een andere kopen nadat er al 2 dezelfde hp's stuk zijn gegaan op dezelfde manier? Ik heb niet 1,2,3 weer ergens 80 euro vandaan hoor.
ArCee    posted on 19-07-2010 12:28
Kan ook gewoon zijn dat je er lomp mee omgaat. Schuld op een apparaat schuiven is zooooo makkelijk omdat die niets terug zeggen Cool
Ik heb een Stanton headphone waarvan ze zeggen dat hij ook binnen de kortste keren kapot gaat, waarom doet mijn 3000 pro het dan als meer als een jaar zonder gebreken of problemen goed?
Het is (bijna) nooit alleen het apparaat, vaak genoeg ook de handelswijze van de eigenaar, maar natuurlijk lees je dat nooit

(daarbij had dit topic in 1 van de gear topics moeten staan denk ik,?maar let's not miereneneuk)
-FLoriZ-    posted on 19-07-2010 13:47
Poster: ArCee
Kan ook gewoon zijn dat je er lomp mee omgaat. Schuld op een apparaat schuiven is zooooo makkelijk omdat die niets terug zeggen Cool
Ik heb een Stanton headphone waarvan ze zeggen dat hij ook binnen de kortste keren kapot gaat, waarom doet mijn 3000 pro het dan als meer als een jaar zonder gebreken of problemen goed?
Het is (bijna) nooit alleen het apparaat, vaak genoeg ook de handelswijze van de eigenaar, maar natuurlijk lees je dat nooit

(daarbij had dit topic in 1 van de gear topics moeten staan denk ik,?maar let's not miereneneuk)
  Ik ga verdomd zuinig met mijn spullen om, en als dat ding breekt als ik 'm van de tafel afpak en pas half had opgezet terwijl ie eerst een week daar in de auto had gelegen, dan ligt het toch echt aan de koptelefoon en niet aan mij als gebruiker.
2e punt is dat ik dat topic niet kon vinden.
3e punt; tt is even veranderd, wie weet raad?
Dolivieira    posted on 19-07-2010 14:37
Poster: ArCee

Ben ik het niet helemaal mee eens. Die 3000 heb ook een brakke constructie. Als je deze meeneemt op locatie en dat die ik regelmatig dan breken ze zo. En heb er nog UDG tasje voor gekocht. Over de specificaties en geluid is het een goede valt niet veel kritiek over te melden. Mooi geluid en kan keihard als het moet. Maar wat een brakke constructie. Ziet er mooi uit maar daar??is alles mee gezegd.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 19-07-2010 18:31
Over de edit: ik zou de Ortofon O2 vragen. heb je ?n een aparte (lees: niet veel mensen hebben hem) ?n een goede HP die in iedergeval niet zo klein is als die andere dingetjes. hoef je ook niks bij te betalen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
-FLoriZ-    posted on 19-07-2010 18:45
Mkay, Ortofon o2 is aangevraagd, mag wel een slotje op dan.

This is an old Topic

No new postings for 5.531 days.
 Post CommentThat would be 184.4 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

474 Users online: 374 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 54.447
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.573.362