Poster: LucaliciousMijn laptops toetsenbord is kut. :')
is je relop kapot?
maar ik zou er niet eens aan beginnen denk ik, gewoon simpel doen, en een andere kopen. lijkt me heel veel gedoe anders.
Poster: ArCeeIk ga verdomd zuinig met mijn spullen om, en als dat ding breekt als ik 'm van de tafel afpak en pas half had opgezet terwijl ie eerst een week daar in de auto had gelegen, dan ligt het toch echt aan de koptelefoon en niet aan mij als gebruiker.
Kan ook gewoon zijn dat je er lomp mee omgaat. Schuld op een apparaat schuiven is zooooo makkelijk omdat die niets terug zeggen
Ik heb een Stanton headphone waarvan ze zeggen dat hij ook binnen de kortste keren kapot gaat, waarom doet mijn 3000 pro het dan als meer als een jaar zonder gebreken of problemen goed?
Het is (bijna) nooit alleen het apparaat, vaak genoeg ook de handelswijze van de eigenaar, maar natuurlijk lees je dat nooit
(daarbij had dit topic in 1 van de gear topics moeten staan denk ik,?maar let's not miereneneuk)
Poster: ArCee
Kan ook gewoon zijn dat je er lomp mee omgaat. Schuld op een apparaat schuiven is zooooo makkelijk omdat die niets terug zeggen
Ik heb een Stanton headphone waarvan ze zeggen dat hij ook binnen de kortste keren kapot gaat, waarom doet mijn 3000 pro het dan als meer als een jaar zonder gebreken of problemen goed?
Het is (bijna) nooit alleen het apparaat, vaak genoeg ook de handelswijze van de eigenaar, maar natuurlijk lees je dat nooit
(daarbij had dit topic in 1 van de gear topics moeten staan denk ik,?maar let's not miereneneuk)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.