Ik zit ff met een probleem. Moest afgelopen vrijdag draaien met m'n eigen spullen. Nu was er dus zo'n molenpaard die dacht dat m'n SL-DZ1200 wel waterdicht was ofzo

In ieder geval lag er ineens bier op dat ding, wel snel weggehaald met een doekje maar het was al te laat. 2 knopjes deden het niet meer, achter een paar andere knopjes zaten ineens andere functies. Niet zo heel raar natuurlijk..
Die gast zei gelijk van sorry sorry, en ik ken hem ook, het is namelijk een collega dus ik weet dat ik mijn geen zorgen hoef te maken. Maar de zaterdag toen ik weer moest draaien, deed hij het ineens weer.. dat is leuk en aardig maar nu kan ik natuurlijk geen nieuwe gaan claime bij de verzekering.
De knopjes zijn nog wel wat vies enzo maar nu vraag ik mij af.. hoef ik mij geen zorgen meer te maken, of kan ik hem beter open maken en ff goed schoonmaken van binnen. Ik weet niet wat bier op ten tijd gaat doen, het zit er natuurlijk nog wel een beetje in... Of is het zo dat als ik hem open maak gelijk de garantie weg is, en kan ik hem beter een soort service beurt laten geven? (en de kosten daarvan aan de biergooiert doorverekenen)
Wat zouden jullie in mijn situatie doen?