Wat doe je nu Nederland geen kampioen is (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Mathi    posted on 06-07-2010 13:21
Beste leden DJR
Helaas hebben we verloren ,

Nu is de vraag:
Wat doe je nu Nederland geen Kampioen is ?

Ik heb alle beesies uit het huis verwijderd en net al mijn spaanse nummers in een mapje gezet , en die ontzichtbaar gemaakt . Hoef ik er voorlopig niks meer van te horen

User edit by Mathi on 11-07-2010 @ 23:18:45 (51%)

What do you think about Wat doe je nu Nederland geen kampioen is ??

Vote :   

TripleSpin    posted on 12-07-2010 00:18
Weet je wat .. ik ga er geen woorden meet aan vuil maken, anders krijg ik een ban op dit forum. Bedankt voor jou subjectieve mening.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Bouncy    posted on 12-07-2010 00:22
Nu nederland geen kampioen is, ben ik blij met het behalen van de 2e plek Happy, laughing
MaximDJ    posted on 12-07-2010 00:25
Trots op het Nederlands Elftal. Wat hebben ze/we geweldig gespeeld dit toernooi! Petje af! Jammer dat ze het net niet gered hebben. Mede door de Buitenspel voor het goal. Er had gewoon gefloten moeten worden.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 12-07-2010 @ 00:28:03 (60%)
Lomme_    posted on 12-07-2010 00:25
Poster: TripleSpin
Weet je wat .. ik ga er geen woorden meet aan vuil maken, anders krijg ik een ban op dit forum. Bedankt voor jou subjectieve mening.

Een mening is altijd subjectief ..
Mitchell2    posted on 12-07-2010 00:39
Jongens we mogen echt blij zijn dat we de finale hebben gehaald. met veel geluk en anti-voetbal zijn we zover gekomen. dit geldt trouwens voor meerdere ploegen dit wk. het is daarom ook een vrij slecht wk betreft voetbalwaarde. vandaag hebben we gezien wat het verschil is tussen een sneijder, van bommel, van der vaart en aan spaanse kant iniesta xavi en alonso (fabregas). tuurlijk zijn sneijder en co goede spelers met veel ervaring etc. maar iniesta en co zijn van een andere wereld. nederland is op een niet nederlandse manier 2e gewonnen. jammer, want ik had liever leuk voetbal gezien met wellicht mindere of betere resultaten.
XMatiC    posted on 12-07-2010 01:32
Poster: MaximDJ
Trots op het Nederlands Elftal. Wat hebben ze/we geweldig gespeeld dit toernooi! Petje af! Jammer dat ze het net niet gered hebben. Mede door de Buitenspel voor het goal. Er had gewoon gefloten moeten worden.

En zo is dat Winking my eye
www.youtube.com/LennertDJ
Jorrit    posted on 12-07-2010 08:21
Poster: Mitchell2
ik ben ook teleurgesteld maar die goal was geen enkel moment buitenspel heb net de herhaling gezien met louis en youri. en daarbij hadden we allang 3 rode kaarten moeten krijgen

Dat was ook niet waar het om ging. Het ging erover dat in de aanval ervoor, de bal door twee Spanjaarden werd aangeraakt voor hij over de achterlijn ging, en de scheids toch een doeltrap toekende.?

Heel wijs, denk dat je dat soort posts maar het beste kan negeren.

Al met al kunnen we trots zijn op deze wereldprestatie, het is zuur dat we weer een finale verliezen, maar je moet het maar zo zien: er zijn genoeg landen die niet eens kunnen dromen van de finale Winking my eye
CopainsDeluxe    posted on 12-07-2010 08:24
Ik vraag me af waarom er nog steeds geen videobeelden worden gebruikt, en miscchien geen slecht idee om met meer scheidsrechters rond te lopen , want zowel Spanje als Nederland hadden meer kaarten verdiend.

Toch blijf ik het jammer vinden dat Nederland niet gewonnen heeft.
TheMole    posted on 12-07-2010 09:21
Pfff, Spanje is zo'n kut ploeg om het WK te winnen.
DJADMIN    posted on 12-07-2010 09:36
Poster: Mixt-Ape
Hahahahah kakken op de scheidsrechter, typisch. En dat terwijl holland een stuk of 3-4 rode kaarten had moeten krijgen vanavond. Hahahahhahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahah

Nederland : 2e
Belgie : 33e - 64e ??

HahahahhahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahCool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ArCee    posted on 12-07-2010 09:45
De versiering weg halen en me gewone leven weer oppakken.

Nederland, dat begint met een N.
De N van NET NIET?? Cool
Erg jammer jongens en meisjes, gestrand in het zicht van de haven.

Spanje van harte, de betere ploeg heeft gewonnen. Nederland heeft goed tegenstand geboden maar zoals gezegt, NET NIET.

We kunnen niet alles op de scheids afschuiven, alhoewel deze een behoorlijke hoofdrol heeft opgeeist.
Spanje is gewoon de betere ploeg. Robben mag zo'n kans gewoon niet missen.
Dat is het verschil geweest, Nederland kon WEER eens niet met de druk omgaan, zoals zo vaak.
De Nederlands 'coole kikkers' raken bijna verlamt als het echt ergens omgaat.
Volgende keer, eerst allemaal een flinke joint roken voor je het veld ingaat Cool
Kunnen er maar beter geintjes over maken en accepteren dat het nu eenmaal zo is als steeds met een donkere?wolk boven je hoofd lopen. Ik had ook liever en roze gehad maar helaas.
User edit by ArCee on 12-07-2010 @ 09:53:04 (100%)
Stagiar    posted on 12-07-2010 11:01
Ik ben na het laatste fluitsignaal gauw bier gaan halen en heb mezelf achter de muziekcomputer in m'n stamkroeg genesteld. Gewoon keihard feestje gebouwd waarbij de handjes toch nog meerdere malen de lucht ingingen.

Jammer maar helaas, Nederland heeft de kans gehad om een aantal keer te scoren, Spanje had erg veel goede kansen en maakte daar uiteindelijk ook nog gebruik van.
tek-zotic    posted on 12-07-2010 12:22
niets, net hetzelfde als ze wel kampioen hadden geworden Happy, laughing
spijtig voor nl, goed voor spanje ( was voor mijn part evengoed andersom maar het maakt me niet veel uit Winking my eye )
jannickv    posted on 12-07-2010 12:45
Ik vind het erg kut dat er landgenoten zijn die zo negatief doen over de nederlands voetbalploeg...

Ik ken NIKS van voetbal! Maar ik was gewoon voor nederland :D Ligt het dichtste bij toch?
Had wel gehoopt dat jullie gingen winnen! dan was het feestje in Gent ook wel wat groter geweest... Heel het sintbaafsplein kleurde oranje :D
Mitchell2    posted on 12-07-2010 13:31
Poster: Jorrit

Dat was ook niet waar het om ging. Het ging erover dat in de aanval ervoor, de bal door twee Spanjaarden werd aangeraakt voor hij over de achterlijn ging, en de scheids toch een doeltrap toekende.?

Heel wijs, denk dat je dat soort posts maar het beste kan negeren.

Al met al kunnen we trots zijn op deze wereldprestatie, het is zuur dat we weer een finale verliezen, maar je moet het maar zo zien: er zijn genoeg landen die niet eens kunnen dromen van de finale Winking my eye
  @ Jorrit waarom quote je mijn reactieConfused ik geef alleen een reactie op of het wel of niet buitenspel was en jij betrekt de bal ervoor die uit was erbij. als je mijn reactie wil quoten dan moet je dat wel goed doen.

Lead    posted on 12-07-2010 14:36
En nu is het genoeg dan maar... Het voetbal is inmiddels al wel achter de rug en dit topic heeft weinig toegevoegde waarde meer nu het Wereldkampioenschap voorbij is.

Spanje heeft gewonnen met 1-0

zoals bij toernooi voetbal gaat het niet altijd om het spel maar om het resultaat. Jammer genoeg zijn de oranje leeuwen niet als winnaar uit de bus gekomen.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

250 Users online: 8 Guests (242 Unknown)
Pages generated today : 43.470
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.844