Poster: Tekhead
emigreren naar een verlaten eiland
Poster: tek-zotic
me ergeren aan de oranje gekte
Poster: ArCee
........................(en een lange neus trekken naar een aantal DJR mensen)
Poster: DJBas
woonboten slopen in amsterdam bij de huldiging uiteraard
Poster: MaximDJ
Leuke reacties van onze zuiderburen hier!?
Wat had je verwacht dan, dat wij met z'n allen in't oranje uitgedost, gingen roepen hup holland hup, en mistens de volgende 4 jaar moeten aanhoren hoe superieur het Nederlands elftal wel is en hoe slecht wij wel zijn in't voetbal ! Hier zie ik absoluut niet naar uit, dat mag je ons niet kwalijk nemen, en dat heeft niks te maken met 'het niet gunnen aan Nederland' want als jullie het verdienen, dan is het mooi gedaan.?
Poster: DJBas
woonboten slopen in amsterdam bij de huldiging uiteraard
Poster: Tekhead
emigreren naar een verlaten eiland
Poster: Esmee
Ik ga mee!
Wordt een beetje moe van al dat voetbal.
Poster: TekheadPoster: MaximDJ
Leuke reacties van onze zuiderburen hier!?
Wat had je verwacht dan, dat wij met z'n allen in't oranje uitgedost, gingen roepen hup holland hup, en mistens de volgende 4 jaar moeten aanhoren hoe superieur het Nederlands elftal wel is en hoe slecht wij wel zijn in't voetbal ! Hier zie ik absoluut niet naar uit, dat mag je ons niet kwalijk nemen, en dat heeft niks te maken met 'het niet gunnen aan Nederland' want als jullie het verdienen, dan is het mooi gedaan.?
Dat had ik zeker niet verwacht. Iets sportiviteit eigenlijk wel i.p.v. te zeggen: ik emigreer naar een verlaten eiland. Maar dat schijn je niet te kennen.?
Maar hierbij laten we het Tek, want de Admins, de Leden en de Mods hebben geen zin in weer een Belgie - NL gevecht, oke !?
Poster: DJJS
Als er nog een plekje vrij is in het vliegtuig ga ik mee.
Poster: DJ_-_Mathi
Ja idd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.