Poster: Seca
Als Nederland wint hebben ze goed gespeeld! Maar als Spanje wint hebben ze iedereen omgekocht.
Poster: SecaAls nederland wint zeggen we: wij zijn kampioen, Als nederland verliest zeggen we: zij hebben verloren
Als Nederland wint hebben ze goed gespeeld! Maar als Spanje wint hebben ze iedereen omgekocht.
Poster: Yvaroz
ehm ik ben al gevraagd te draaien in een bar, dusja dan maar los he:P
maar nederland heeft een goede kans en spanje heeft vaak moeite met scoren wat bij de wedstrijd tegen Duitsland al goed te zien was, vandaar dat het ook maar 1-0 werd, Nederland daarin tegen scoort vaker en heeft nog geen wedstrijd verloren/gelijk gespeeld.
kennen jullie die power balance bandjes, waar kuijt aan het eind van de wedstrijd over vertelde,
die bandjes zijn in het spaanse en het Nederlandse team verspreid.
dus dat zou ook een rede kunnen zijn dat ze een beetje beter spelen
ik geloofde het eerst niet zo maari k heb er zelf ook maar een gekocht en het werkt echt
Poster: MaximDJ
Is het niet meer het idee dat je zon ding om doet, en dan automatisch beter gaat spelen door het idee? Dat is namelijk het hele doel van dat ding. Maar dat maakt niet uit. Je speelt dan wel beter....
Poster: -FLoriZ-
Ik moest echt heel heel heel heel heel hard lachen om dat filmpje. Wat een loserb*t*h zeg. :')
Poster: MaximDJ
Ja xD WTF heeft zij gesnoven ofzo
Poster: MaximDJwel wat anders :P
Ja xD WTF heeft zij gesnoven ofzo
Poster: dJORD
wel wat anders :P
http://www.youtube.com/watch?v=gh_9CNxrA4M&feature=channel