Poster: Jorrit
Vind je het nou werkelijk redelijk waar je mee bezig bent? Een volwassen vent die roept 'ja maar jullie begonnen'.
Ik zie in het WK topic, en dit topic, geen enkele aanval van Nederlanders richting Belgen. Ik zie wel een hoop Belgen die Nederlandse toeristen vervelend vinden en Nederlands voetbal maar arrogant vinden, zonder dat daar directe aanleiding toe is. Correct me if I'm wrong hoor, maar ik heb nog geen topic-report voorbij zien komen waarbij je aangeeft dat de Nederlanders aan het schelden zijn over Belgie.
Wil je nu eindelijk eens degene aanvallen die die opmerkingen over Nederland heeft gemaakt, heb er niks mee te maken ! Ik heb niet gezegd dat Nederland arrogant voetbal speelt op dit WK, maar wel gezegd dat ze niet goed spelen, en dat is toch niet gelogen zeker, was trouwens reply op iemand die?vondt dat NL brazilie van terrein had gespeeld; Als je zo een opmerking maakt, mag je toch reactie verwachten. En heb ik gezegd dat Nederlandse toeristen vervelend zijn ? Neen ik had het over de vakantie terroristen uit Nederland, is niet hetzelfde. En je opmerking van jullie begonnen, is ook een herinnering aan sommige, dat? 'de pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet' houding aannemen, niet netjes is, en daarmee word bedoeld,?hetzelfde doen wat je een ander al altijd verwijt hebt.
En wat betreft topic report: doen we niet aan mee, word toch niet op gereageerd, en?er zijn er genoeg die de aanval op de Belgen af en toe inzetten, als ik daar telkens een topic report voor moet maken....?