De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

Bouncy    posted on 03-07-2010 20:44
Is het iemand opgevallen dat de nummers Wayne Wonder - No Letting Go en Sean Paul - Get Busy EXACT dezelfde beat hebben?

Of luister ik teveel muziek?
Sunrise8    posted on 03-07-2010 20:45
je luistert teveel muziek Tongue
but that's a good thing right? haha
Nee nooit opgevallen ,maar nu je het zegt Happy, laughing. Maar zo zijn er wel meerdere nummers hoor van verschillende artiesten die sprekend op elkaar lijken en ook dezelfde beat hebben Happy, laughing
Music made me who i am
FML    posted on 03-07-2010 20:45
Dat filmpje over die bon met die vrouw?! haha

'binnen no-time was de tuin een oranje waas met meer dan honderd Nederlanders.'

Het huis van de vrouw staat vlakbij het terrein van Rock Werchter. De zoontjes van de vrouw hadden voor de wedstrijd de televisie vanwege de temperaturen even in de tuin gezet. Vervolgens liepen er een paar Nederlanders langs die vroegen of ze mee mochten kijken. U raad het al, binnen no-time was de tuin een oranje waas met meer dan honderd Nederlanders.

zie je dat we best goed samen gaan

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 03-07-2010 21:14
Poster: Jorrit

Waarom voel je je dan aangesproken en schiet je in de verdediging? Ik heb geen namen genoemd, ik heb slechts aangestipt dat de zeik-over-Nederland stemming me niet bevalt.

Vrij misselijke opmerking dit. Zitten hier meerdere mensen vrijwillig het forum bij te houden, en jij bestempelt het even als iets waar toch niet op gereageerd wordt.?

Omdat ik niet achterlijk ben, ik lees tussen?jou regeltjes door, jij?hoeft mijn naam niet te vernoemen, ik weet dat je?het over mij hebt. Jouw manier van reageren is laag, aanvallen in de rug, dan ontkennen, en dan wat sympathie zoeken bij de leden hier, en ook bij je mede mod's.
Je moet er eens mee stoppen om alles en iedereen die een andere mening heeft dan jij, te bestempelen, als een misselijk, afwijkend, ziekelijk, niet correct, enz...persoontje. We kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij, aanvaarden Jorrit.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 03-07-2010 21:26
Ik probeer nu achter de logica te komen van het belletje in het nummer Kelis - Milkshake... K snap 'm bijna
Xurion    posted on 03-07-2010 21:26
Poster: OneSixty
Poster: OneSixty

Nog maar niet te spreken over die 2 agenten.

kun je we zeggen van het is maar hun job, maar ze kiezen er toch echt zelf voor om die bekeuring uit te schrijven.

treurige mensen allemaal Cool

Het is het job, brood moet op tafel komen maar ik spreek niet over de agenten maar over de organisaties. Er moet een partij komen tegen dit soort organisaties.

User edit by Xurion on 03-07-2010 @ 21:26:50 (3%)
niiicola    posted on 03-07-2010 21:30
Ff een kort vraagje, ik ben nu m'n bcd3000 aan het mappen met traktor pro, maar ik stuit op een probleempje. Ik wil de 'reloop' knop instellen, dus dat je terug gaat naar de laatste loop, maar ik kan hem niet vinden in de lijst. Waar staat die?
Gewoon.
Limb-Girdle    posted on 03-07-2010 21:39
Producers pc is binnen. Cool
Nu Windows 7 installeren en gaan!
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 03-07-2010 22:22
Poster: Luni-B
Dat filmpje over die bon met die vrouw?! haha

'binnen no-time was de tuin een oranje waas met meer dan honderd Nederlanders.'

Het huis van de vrouw staat vlakbij het terrein van Rock Werchter. De zoontjes van de vrouw hadden voor de wedstrijd de televisie vanwege de temperaturen even in de tuin gezet. Vervolgens liepen er een paar Nederlanders langs die vroegen of ze mee mochten kijken. U raad het al, binnen no-time was de tuin een oranje waas met meer dan honderd Nederlanders.

zie je dat we best goed samen gaan

Die mogelijke boete, zal uiteindelijk een minnelijke schikking worden, de boete werd uitgeschreven omdat een agent gezien had dat er met een mandje werd rondgegaan om een collecte voor de eigenaars op te halen. Belachelijk gewoon
FML    posted on 03-07-2010 23:24
Achjoh dat was geld voor de supermarkt om om bier te gaan Winking my eye
Tekhead    posted on 04-07-2010 00:02
Openbaar dronkenschap zullen die 2 prutsers gedacht hebben haha
W.i.M    posted on 04-07-2010 01:05
Poster: Tekhead
Omdat ik niet achterlijk ben, ik lees tussen?jou regeltjes door, jij?hoeft mijn naam niet te vernoemen, ik weet dat je?het over mij hebt. Jouw manier van reageren is laag, aanvallen in de rug, dan ontkennen, en dan wat sympathie zoeken bij de leden hier, en ook bij je mede mod's.
Je moet er eens mee stoppen om alles en iedereen die een andere mening heeft dan jij, te bestempelen, als een misselijk, afwijkend, ziekelijk, niet correct, enz...persoontje. We kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij, aanvaarden Jorrit.

Kun je ook normaal reageren ?

Dit is wel erg direct op de man spelen. Hij had geen namen genoemd en of je je aangesproken voelt moet je zelf weten maar je had ook niet kunnen reageren. En als je daar dan wel?op reageer hoeft het niet op deze manier.?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 04-07-2010 01:06 (6%)
Tekhead    posted on 04-07-2010 01:26
Voila wim, dit bedoel ik nou met zijn manier van reageren, iemand vernoemen zonder de naam te noemen, maar de persoon over wie het gaat heeft het direct door, zeker ik toch. Wel heeft hij hulp van jou nodig dan, we hebben ergere dingen gezegd tegen elkaar en daar is nooit reactie van een Admin op geweest, en nu na 2 reply's al ? Als je de moeite neemt om heel de story te bestuderen zal je zien dat anders zijn of denken dan zijn ideaal niet geapprecieerd laat staan gerespecteerd wordt. En als je het al waagt om niet akkoord te gaan, krijg je van die wazige antwoorden waar niemand wat aan heeft. En het is eveneens direct op de man spelen met zijn reply op mij, khad er eens goed mee gelachen als?het de waarheid was, maar mij beschuldigen van niet gedane uitspraken, laat ik niet gebeuren, en zeker niet als er andere zijn die mij beginnen aan te vallen door dergelijke uitlatingen.
Kheb mijn zeg gedaan, en dan is't punt ander lijn.
W.i.M    posted on 04-07-2010 01:40
Voila wim, dit bedoel ik nou met zijn manier van reageren, iemand vernoemen zonder de naam te noemen, maar de persoon over wie het gaat heeft het direct door, zeker ik toch. Wel heeft hij hulp van jou nodig dan, we hebben ergere dingen gezegd tegen elkaar en daar is nooit reactie van een Admin op geweest, en nu na 2 reply's al ? Als je de moeite neemt om heel de story te bestuderen zal je zien dat anders zijn of denken dan zijn ideaal niet geapprecieerd laat staan gerespecteerd wordt. En als je het al waagt om niet akkoord te gaan, krijg je van die wazige antwoorden waar niemand wat aan heeft. En het is eveneens direct op de man spelen met zijn reply op mij, khad er eens goed mee gelachen als?het de waarheid was, maar mij beschuldigen van niet gedane uitspraken, laat ik niet gebeuren, en zeker niet als er andere zijn die mij beginnen aan te vallen door dergelijke uitlatingen.
Kheb mijn zeg gedaan, en dan is't punt ander lijn.

Ik zou me voor kunnen stellen dat je je aangesproken voelt maar dan hoef je nog niet op die manier te reageren. En inderdaad is het nu al na 2 reply's wat niet uit zou moeten maken voor de situatie zoals die nu is. Zoals ik ergens op het forum al eerder heb aangegeven hou ik het forum scherp?in de gaten.
Tekhead    posted on 04-07-2010 01:56
Dus rechttoe rechtaan mag niet, wat steken achter de rug, leugens en achterklap wel ?
Vreemd, maar ok als dat de regels zijn passen we ons aan.
dacuba    posted on 04-07-2010 02:53
Tis hier echt een soap aan het worden.. :')
Lead    posted on 04-07-2010 09:21
Dus rechttoe rechtaan mag niet, wat steken achter de rug, leugens en achterklap wel ?
Vreemd, maar ok als dat de regels zijn passen we ons aan.

Nee, dat is het niet.

Praat hier op DJResource over DJ-en, draaien en alles wat daarmee te maken heeft, maar richt je niet tot een PERSOON. Niet rechtuit, niet met een bocht en niet met een omweg.

DJResource is een DJ hang-out en hier hoort politiek en dat soort dingen horen hier niet echt thuis. Blijkbaar kunnen mensen niet om gaan met dat soort vrijheden en halen wij de bandjes aan.

Hetzelfde met de Late Leeuw, dit is iets wat altijd goed is gegaan en we altijd hebben laten gaan, maar als blijkt dat mensen hier niet mee om kunnen gaan en het gesprekt telkens weer op de man wordt gespeeld...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-07-2010 09:23 (35%)
Dolivieira    posted on 04-07-2010 09:36
Idd Jeroen, Als het moet haal je de LL maar weg want ik wordt er ook moe van. Ga dan lekker ouwe hoeren op MSN.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 04-07-2010 10:52
Poster: Lead

Nee, dat is het niet.

Praat hier op DJResource over DJ-en, draaien en alles wat daarmee te maken heeft, maar richt je niet tot een PERSOON. Niet rechtuit, niet met een bocht en niet met een omweg.

DJResource is een DJ hang-out en hier hoort politiek en dat soort dingen horen hier niet echt thuis. Blijkbaar kunnen mensen niet om gaan met dat soort vrijheden en halen wij de bandjes aan.

Hetzelfde met de Late Leeuw, dit is iets wat altijd goed is gegaan en we altijd hebben laten gaan, maar als blijkt dat mensen hier niet mee om kunnen gaan en het gesprekt telkens weer op de man wordt gespeeld...

heb ik geen probleem mee,?maar wat me wel?stoort is dat diegene die mij aanvalt, niet op de vingers getikt wordt, en als ik mij verdedig, per direct de wind van voor krijg ! Regels zijn ok, ze horen erbij, maar?werken alleen als iedereen ze naleeft, en dan bedoel ik ook, iedereen.?
ThijsG    posted on 04-07-2010 11:12
Poster: dacuba
Tis hier echt een soap aan het worden.. :')

Inderdaad:p
Nu kom ik er wel achter hoe lui ik ben geworden. Als dit op beeld zou zijn zou ik er mss wel even wat van volgen maar om echt al die replies te lezen gaat me toch wat ver:p

Ik heb afgelopen weekend wel wat geld verdiend en ga deze vakantie ook best wat werken. Daarbij heb ik ook nog wat geld liggen wat ik eigenlijk al heel lang aan mn ouders moet betalen:p. Stel dat ik dat niet meer hoeft, kan ik nu al met het verkopen van mn ouder CDspeler een DNS3700 halen. Maar als ik nog doorspaar kan ik het geld ook wel goed gebruiken voor een scooter.
Wat zal ik doen?

Quote niiicolaFlag user !
niiicola
Ff een kort vraagje, ik ben nu m'n bcd3000 aan het mappen met traktor pro, maar ik stuit op een probleempje. Ik wil de 'reloop' knop instellen, dus dat je terug gaat naar de laatste loop, maar ik kan hem niet vinden in de lijst. Waar staat die?

Ik zou zeggen zoek ook op repeat loop of begin loop ofzo. Misschien staat het onder een andere naam
(ik heb geen idee hoe die lijst eruit ziet maar ik probeer gewoon wat:p)

BTW Misschien moet er functie komen die een quote in je laatste post kan plakken?
Want omdat ik niet dubbel kan posten en ook niet in een keer dubbel kan quoten, word het onmogelijk om niet handmatig 2 quotes in een post te zetten.
En al doe ik het handmatig dan mislukt het door het quote-tekentje wat bij een post hoort.
User edit by ThijsG on 04-07-2010 @ 11:19:40 (100%)
W.i.M    posted on 04-07-2010 11:16

heb ik geen probleem mee,?maar wat me wel?stoort is dat diegene die mij aanvalt, niet op de vingers getikt wordt, en als ik mij verdedig, per direct de wind van voor krijg ! Regels zijn ok, ze horen erbij, maar?werken alleen als iedereen ze naleeft, en dan bedoel ik ook, iedereen.?

Ik denk dat je met je laatste zin de moderators bedoel en zij zijn er om?mee te helpen om het hier leefbaar te houden. Als je het met een moderator niet eens bent als hij je op een posting wijst ga?je niet reageren zoals je dat hier gedaan hebt. Dan?neem je contact op met de admins.?Voor alle duidelijkheid, een moderator heeft hier meer bevoegdheden dan een user. Dit heeft te maken met het corrigeren wat hij moet doen van ons. Ook een moderator kan fouten maken en niet zelf inzien dat hij fout is en dan zijn er de admins die daar over?gaan oordelen.
Sunrise8    posted on 04-07-2010 11:58
Poster: Lead
Hetzelfde met de Late Leeuw, dit is iets wat altijd goed is gegaan en we altijd hebben laten gaan, maar als blijkt dat mensen hier niet mee om kunnen gaan en het gesprek telkens weer op de man wordt gespeeld...

En dit komt doordat 1 persoon hier destijds lid is geworden. Het spijt me Lead maar een BAN voor deze persoon zou de sfeer een stuk verbeteren en dat weet je zelf ook. Je weet over wie ik het heb (en de rest van DJR en de persoon zelf ook). Het zal in het echt best een aardige jongen zijn, maar hier op DJR verpest hij de sfeer. Als ik de LL open dan weet ik al zonder te kijken waar het over gaat. Daarnaast springt dat nu ook over naar andere topics. Ik ben geen Mod dus kan er niks aan doen, maar geef even mijn duidelijke mening Winking my eye

PS:
Nu weer ontopic en een nuttige discussie starten Happy, laughing
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 04-07-2010 @ 11:58:35 (7%)
ThijsG    posted on 04-07-2010 12:36
Huh kan een post verwijderd worden??:p
FML    posted on 04-07-2010 12:39
jah schijnbaar , beetje sneaky
Naomi    posted on 04-07-2010 12:39
gister naar tijdrit van tour de france gegaan,
reclame caravaan is het droog,
komen de renners, gaat het regenenCool

Dus wij naar restaurantje, wil die gast ons niet bedienen
moeten we eerst ook nog heletijd wachten
en worden we maar aan een nog niet afgeruimd tafeltje gezet
duurt het ook nog een halfuur voordat dat opgeruimt is...
man naast ons had ook bitterballen besteld, na 1 uur nog niet gebracht, en gaat bediening moeilijk doen als die man weg wil vanwege het wachtenCool
gaat lekker, met zo'n evenement wil je toch dat niets mis gaat?? Iig, wij komen daar NOOIT meer terugCool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

72 Users online: 14 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 9.230
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.681.328