Poster: Dolivieira
Maar ik weet het de meeste?oudere DJs zijn net boeren. Wat die niet kent eet die niet. No offence verder. Maar het is wel zo. Grote gross van mijn?DJ vrienden denken er ook zo over. ?
Je moet het ook niet zo zien. Zo klinkt die spreekwoord toch. Maar goed. Het gaat om de principe. Maar toch moet je door.
Ik ga dalijk zonder Cds de deur uit(Alleen 2 timecode CDs natuurlijk)?. 5uur draaien in een plaatselijke Cafe Dancing draaien.?Alleen Traktor Scratch Pro bij me.
Edit :Ging gewoon super. Geen een probleem ondervonden miste mijn CDs?geen moment. Ook zeer tevreden over de Uberstand waar?mijn Laptop op staat.??
Ben ook zeer tevreden over die Laptop. Snel en betrouwbaar. Moet ook.
Ik ga dalijk zonder Cds de deur uit(Alleen 2 timecode CDs natuurlijk)?. 5uur draaien in een plaatselijke Cafe Dancing draaien.?Alleen Traktor Scratch Pro bij me.
Edit :Ging gewoon super. Geen een probleem ondervonden miste mijn CDs?geen moment. Ook zeer tevreden over de Uberstand waar?mijn Laptop op staat.??
Ben ook zeer tevreden over die Laptop. Snel en betrouwbaar. Moet ook.
Poster: ArCee
Nou, als ik ga stappen, liever mijn vrouw mee als ik eerlijk ben
Probleem, ze haat house, trance, alles wat met electronische dance te maken heeft
Poster: ArCee
Betere tip, elkaar de ruimte en vrijheid geven om van je eigen ding te genieten
Dat gaat al jaaaaren goed hier.
Daarbij, zo'n jonger exemplaar maakt mij helemaal gek, die is veel te vlot en aktief voor mij
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.