Poster: ArCee
Dat zullen fabriekanten van de spelers niet leuk gaan vinden, of zullen ze met een antwoord komen? Iets wat tussen spelers en digitaal in komt te staan?
Poster: kobuz
Ik zou het op dit moment fijn vinden als je in een club de mogelijkheid zou hebben om je controller in een usb poort te steken, traktor of serato opstarten op een computer daar en knallen maar. Dan zou je ook de mogelijkheid moeten hebben om gebruik te maken van of je eigen geluidskaart of eentje die al op de djm aangesloten zit. En uiteraard hangt er een mooie flatscreen goed in het zicht, maar niet recht voor je neus (je wilt wel interactie met publiek houden).?
Poster: Ilja
Nog veel mensen zullen bij CD's blijven ( denk ik ), ik vind eerlijk gezegd CD's veel fijner dan die USB sticks, ik heb met CD's meer overzicht ( naar mijn zeggen ).
Poster: TekheadAnaloog en klank, daar moet ik (no offence ) altijd om lachen. Er zit namelijk helemaal geen klank verschil tussen digitaal en analoog.?Pak maar eens goede microfoon en sluit die aan op een frequency analyser. Je zult?precies hetzelfde spectrum gezien bij analoog en digitaal (moet je wel hetzelfde geluidsbestand hebben natuurlijk ). Het enige wat qua 'klank' anders is aan analoog is het ruizen. Vaak zit het klankverschil van audiofielen gewoon tussen de oren.
Analoog zaler weldeels uitgeraken voor dj gebruik maar niet voor de de High-end fielen simpel omdat digitaal nooit of te nimmer dezelfde klank zal kunnen?verkrijgen, al goed zeg ik zo.?
Als digitaal Da Shit word, kunnen de hardnekkige cd deejays straks wel mooi goedkoop aan hun 2e hands spul komen als de markt overspoeld word met gasten die hun meuk weg doen. Groot aanbod drukt de prijs, dus ik zeg: ANALOOG IS UIT, Allemaal verkopen die zooi
Poster: mat2008
Analoog en klank, daar moet ik (no offence ) altijd om lachen. Er zit namelijk helemaal geen klank verschil tussen digitaal en analoog.?Pak maar eens goede microfoon en sluit die aan op een frequency analyser. Je zult?precies hetzelfde spectrum gezien bij analoog en digitaal (moet je wel hetzelfde geluidsbestand hebben natuurlijk ). Het enige wat qua 'klank' anders is aan analoog is het ruizen. Vaak zit het klankverschil van audiofielen gewoon tussen de oren.
Ps: een?mp3'tje?branden op een cd?en die afspelen op een cdj is trouwens net zo digitaal?als met een midi controller draaien. Beter kunnen we niet over digitaal praten, maar juist over met de computer draaien
Poster: Dolivieira
Een Cd heet ook niet voor niks Compact?Disk Digital Audio.
Dus eigenlijk is er niks analoogs aan het draaien met CDs. Vinyl dat is analoog.
Nou graag Esmee, mocht ik ze tegenkomen voor die prijs dan gil ik wel ff naar je
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.