Poster: Winston
Hangt ervan af of je effectenpaneeltje het geluid pre of post fader krijgt: pre wel, en post niet.
Poster: dj-zero
Weet je toevallig hoe dit zit bij een xone:22??
Nog een ander vraagje, kunnen mensen misschien even de maten van hun mixer opmeten??
Het gaat mij dan om volgende mengpanelen:
*djm 700
*djm 800
*xone:42
Ik heb nu zelf namelijk een xone:22 en ben van plan zelf een flightcase te gaan bouwen voor de hele set(2cdj 850's + xone:22), maar ik wil er dan wel graag rekening mee houden dat deze xone:22 ooit geupdate zal worden tot een 4 kanaals clubmixer, en wil dan niet een nieuwe case hoeven bouwen.?
Ik weet de standaard breedte is 12 inch... maar dit klopt volges mij niet precies.....
Zou zeer dankbaar zijn als enkele gebruikers even een meetlatje ernaast kunnen leggen
Poster: Estacy
Ok, vraagje: ik heb het nu toch wel gehad met mn luidsprekers, en ik wil eigenlijk wel es iets beter. Nou heb ik een budget van zo'n 500 euro. Ik zoek een setje, met een lekkere bass dat erg open en doorzichtig klinkt zeg maar. dus niet dof. Ik heb een goede versterker (Marantz, 2x 50w) waarmee ik in principe bijna elk setje hi-fi luidsprekers goed kan aansturen. denk aan 6.5 inch boekenplank gevallen ofzo. Alleen zul je dan echt bass missen zonder subwoofer.?
Maar actief kan ook. nu lijkt de Syrincs M3-220dt mij wel wat, en de reviews zijn ook laaiend enthousiast. Ook zou een setje JBL controls met een actieve sub tot de mogelijkheden behoren. maar het probleem is, waar behalve New-Line kun je die Syrincs beluisteren?
Poster: dj-zero
Ik ben zelf cd'dj en dat hou ik voorlopig ook heel graag zo, maar ik zit eigenlijk met een vraagje over het 'nieuwe digitale tijdperk'. Ze komen nu steeds met professionelere controllers aan en ook steeds meer grote dj's beginnen eraan.
Wat ik me nu afvraag, als er een pure controller staat(neem zon nieuwe pioneer) hoe werkt het dat als je van dj wisselt, en dus ook van laptop?? Slaat de controller dan het liedje op dat het afspeelt zodat je laptop los kunt koppelen? of valt het dan gewoon even stil? Andere optie is natuurlijk ook dat er ??n laptop staat en iedereen alleen z'n harde aansluit op de laptop....
Poster: DjMathi
Even een licht (controller) vraagje :
Ik heb een scanmaster 3 van showtec , er staat een knopje op met 'fog machine ' alleen een best rare aansluiting daarvoor aan de achterkant : ?(?http://plixi.com/p/71721526) , er staat fog control maar mijn rookmachine heeft een 5-pin aansluiting ( is een american dj fogstorm 1200 HD )
Ik hoop dat jullie misschien een juiste kabel kunnen vinden ? , ik was nog niet zo ver
Poster: ChasisB
ok mijn vraag : Is de cdj 400 even groot qua omvang en qua jogweel formaat evengroot als de cdj 800 1000 2000 ect
Poster: TH3llC
nu vroeg ik me af of je met zo'n versterker een crossover kan gebruiken (met enkel 1 versterker met meerdere kanalen)
alvast bedankt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.