Poster: Outsider
Die american audio SDJ-1 is puur alleen een SD Kaart speler! Dus je kunt hier geen cd's in doen en ondersteunt ook geen MIDI
Poster: Estacy
ff een vraagje:?
Ik ga na de zomervakantie wat nieuw spul kopen, waaronder nieuwe naaldjes/elementen.
welke moet ik kopen? Ik dacht persoonlijk aan spherische, aangezien ik af en toe wel wat scratch en best oude platen gebruik, die soms een beetje vies/stoffig zijn. Daarom lijkt mij Epiliptisch niet zo'n goed idee omdat die niet erg geweldige scratchers zijn, ook zouden ze moeite hebben met bijv. stoffige platen (pakken meer stof op vanwege dieper in de groef liggen) geluidskwaliteit is niet echt een issue voor mij.
Knip
Poster: hoppie
buget?, eisen?, heb je al een mixer?
Poster: Helixoneen 2e hands denon hd-2500, dan haal je gelijk een a-merk in huis!!
budget:
Max 350,-
Mixer heb ik al
eisen:
Een cotroller die de software op mijn laptop kan aansturen, zoals BPM Studio en Virtual DJ
Poster: dJORD
een 2e hands denon hd-2500, dan haal je gelijk een a-merk in huis!!
Poster: niiicola
Ik zou er een nieuw topic over maken, tis nogal een grote vraag.
Maar om te antwoorden: Numark is een bekender merk, maar volgensmij is Gemini ook goed. Ik zou ze gaan uittesten in de dj winkel!
Poster: hoppie
nee, geen niew topic, hier si het kvt topic voor
Poster: specialm
iemand ervaringen met Gemini / Numark Mixers.
Gewoon een vraag
Poster: specialm
iemand ervaringen met Gemini / Numark Mixers.
Gewoon een vraag
Poster: TH3llC
ik heb nu zelf een gemini ps626x mixer(3 kanaals)
voor een zeer lage prijs van 100? ben ik er heel tevreden over
hij doet wat hij moet doen, heb hem nu 2jaar en nog nooit problemen mee gehad!
Poster: dJORDiemand??
iemand ervaring met een lightmaxx par setje;
- lightmaXX?T4 MKII Dimmer Showbar
- lightmaXX?PAR 56 Geh?use Black Short inkl. Filterrahmen
- lightmaXX?LS-20 Stahlstativ 145-325 cm, max. 60 kg, black
- lightmaXX?Set-Col. Foils'STANDARD' red, green, yellow, blue
- Sylvania?Brenner Par 56 240V 300W MFL ca. 2000h Lebensdauer
het hoeft geen tien jaar mee te gaan, hoopte op een jaar of drie, behalfe de lampen dan (die worden zo snel mogelijk vervangen door GE lampen) Dit wordt gewoon mijn eerste licht setje dus het hoeft niet geweldig te zijn, gewoon een kleine lichtset voor mijn drive-in showtje!
iemand??
ik ga naar musicstore zo gouw als het nieuwe gebouw af is, als ik tegen die tijd? een parset nodig heb bekijk ik hem wel!!
EDIT: (had jij hem bij musicstore zien staan of ergens anders, want dan kan ik daar ook gaan kijken..)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.