Poster: specialm
Beste Helixon.
Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen.
Nee. Dus zeg dat dan ook niet !!
En Met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken en daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??
Snap je niet helemaal maar dat kan aan mij liggen.
en bedankt ik zoek zelf wel verder heb ik jou niet voor nodig 
m.v.g Maikel.
Beste Maikel
Aan de volgende punten heb je nog geen aandacht besteed die ik in mijn vorige post heb gedaan.
Poster: Helixon
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
2. Zoek eens in de Gearbase
3. Kijk eens op AboutDJ.nl
4. Zoek een op Google: KLIk
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling
7. Maak niet iedereen voor achterlijk uit...
Reactie op jou punten... (ik heb meteen de spelling aangepast en enters verwijderd.
Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen? Nee, Dus zeg dat dan ook niet !!
Ik moet je voor een deel gelijk geven. Mij maak je niet belachelijk. maar andere wel door hun ervaring in twijfel te trekken. Ook doe je al het advies dat de DJR leden je geven in de wind gooien. Met andere woorden je gedraagt je puberaal en arrogant op dit forum.
En met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken. en(maar) daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??
Kerel lees je start post eens... je geeft weinig tot geen informatie over je vraag. daarbij ben je ook nog eens beledigt als een van de leden je er op wijst dat je 3 topics over het zelfde onderwerp opent... Daarbij verwacht ik van een 16 jarige dat het voldoende nederlands kan typen/schrijven als ik. Ik ben de zelfde leeftijd als jou, dus maak me niks wijs... want je bent of nu geslaagd of je bent nog op school omdat je havo of atheneum/vwo doet.
En bedankt ik zoek, zelf wel verder. (Hier) heb ik jou niet voor nodig 
Nou schijnbaar weet je niet hoe je op internet moet zoeken, dus laat ik het je even zijn...
Er bestaat namelijk een site die alles voor je kan opzoeken... deze website heet Google.com
als je naar deze website gaat en je typt wat je wilt zoeken in het tekst vak, dan zoekt google het voor je.
daarnaas is deze site genaamd Djresource.eu uitgerust met een zoek functie en een gearbase. hier kun je alles over DJ gear en andere dingen vinden...
--------------------------
Ik wil je niet beledigen, kwetsen, of wat dan ook. Maar je luisterd niet naar wat de leden je vertellen. Dus moet ik het maar op een hele lullige manier aan je vertellen...
hoop dat je hier wat van leert...
Groetjes Dean