Poster: Bootstrap
Gozer, dit is al het derde topic dat je opent over de keuze voor een mixer... Deze vraag had je ook makkelijk in een van de andere topics kunnen stellen. Daarnaast kunnen we een beetje weinig met deze vraag.
Het is bijvoorbeeld handig om te weten wat je met de mixer wil gaan doen. Ook is het handig om voor jezelf zo veel mogelijk info op te zoeken voordat je een vraag stelt. Dit kun je doen op google, maar ook via de zoekfunctie van het forum
Poster: Estacy
deze vraag had je ook in dat andere topic kunnen stellen... je lijkt BP wel, maar dan met topics :P
Poster: specialm
Hoi mensen.
ik zag verschillende usb mixers.
is dit wat of moet ik tog denken aan eenanalogen mixer.
Ik vraag of jullie mixer kent met usb functie.
en bij die andere heb ik gezegdt dat er een slot op kon.
ik snap niks van die usb functie dus daarom de vraag is het beter om analoog te draaien.
of met usb ondersteuning.
Poster: specialm is dit wat of moet ik tog denken aan een analogen mixer
Poster: specialm is dit wat, of moet toch denken aan een analoge mixer
Poster: Helixon
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
2. Zoek eens in de Gearbase
3. Kijk eens op AboutDJ.nl
4. Zoek een op Google: KLIk
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling:
Dit moet het zijn:
7. Maak niet iedereen voor achterlijk uit...
8. wil je je hier niet aan houden klik dan hier
Succes met het uitzoeken.
SLOTJE!!
Poster: specialmeen spelfoutje hier en daar maakt niet uit, maar jij typt zulke onnozele onzin dat je er op gewezen wordt (ik probeerde het eerst netjes te brengen maar dat helpt kennelijk helemaal niets)
Beste Helixon.
Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen.
Nee. Dus zeg dat dan ook niet !!
En Met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken en daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??
Snap je niet helemaal maar dat kan aan mij liggen.
en bedankt ik zoek zelf wel verder heb ik jou niet voor nodig
m.v.g Maikel.
Beste Helixon.
Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen.
Nee. Dus zeg dat dan ook niet !!
En Met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken en daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??
Snap je niet helemaal maar dat kan aan mij liggen.
en bedankt ik zoek zelf wel verder heb ik jou niet voor nodig
m.v.g Maikel.
Poster: Helixon
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
2. Zoek eens in de Gearbase
3. Kijk eens op AboutDJ.nl
4. Zoek een op Google: KLIk
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling
7. Maak niet iedereen voor achterlijk uit...
Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen? Nee, Dus zeg dat dan ook niet !!
En met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken. en(maar) daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??
En bedankt ik zoek, zelf wel verder. (Hier) heb ik jou niet voor nodig
Poster: main
ik heb nog een behringer vmx 300 voor je liggen, degelijk mengpaneel maar had voor mij te weinig functies. (dus een overstap gemaakt naar een korg km 402)
Poster: main
valt me heel erg mee, alles werkt gewoon, lekkere faders en eq's. niks op aan te merken.
alleen mijn korg werkt natuurlijk stukken betermaar tegenover de numark dm 1050 (die ik ook heb) vind ik de behringer veeel lekkerder werken!
mensen ik zit? te denken aan de VMX Serie van Behringer ik hoor hier allemaal goede verhalen over.
excuses voor de mensen wie denken dat ik hun advies in de windslaat dat is het helemaal niet.
punt 2. Ik ben niet zo bekent met forums dus die dubbele topice's kan gewoon weg.
ik zag de Vmx serie van behringer met usb functie ( zwart van kleur ) en de gewoone analoge ( Zilver )
wie ken hier meer over vertellen.
Poster: ArCee
en daar hebbenn we het volgende mixer idee, hou toch eens op man........................................................
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.