USB Mixers ?? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

specialm    posted on 19-06-2010 00:46
Hoi mensen.

ik zag verschillende usb mixers.

is dit wat of moet ik tog denken aan een analogen mixer.

What do you think about USB Mixers ?? ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 19-06-2010 01:02
Gozer, dit is al het derde topic dat je opent over de keuze voor een mixer... Deze vraag had je ook makkelijk in een van de andere topics kunnen stellen. Daarnaast kunnen we een beetje weinig met deze vraag.

Het is bijvoorbeeld handig om te weten wat je met de mixer wil gaan doen. Ook is het handig om voor jezelf zo veel mogelijk info op te zoeken voordat je een vraag stelt. Dit kun je doen op google, maar ook via de zoekfunctie van het forum
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
specialm    posted on 19-06-2010 01:17
Poster: Bootstrap
Gozer, dit is al het derde topic dat je opent over de keuze voor een mixer... Deze vraag had je ook makkelijk in een van de andere topics kunnen stellen. Daarnaast kunnen we een beetje weinig met deze vraag.

Het is bijvoorbeeld handig om te weten wat je met de mixer wil gaan doen. Ook is het handig om voor jezelf zo veel mogelijk info op te zoeken voordat je een vraag stelt. Dit kun je doen op google, maar ook via de zoekfunctie van het forum

Ik vraag of jullie mixer kent met usb functie.

en bij die andere heb ik gezegdt dat er een slot op kon.

ik snap niks van die usb functie dus daarom de vraag is het beter om analoog te draaien.

of met usb ondersteuning.
Estacy    posted on 19-06-2010 11:20
deze vraag had je ook in dat andere topic kunnen stellen... je lijkt BP wel, maar dan met topics :P

maar om je vraag je beantwoorden: USB kan veel beteken. Sommige USB mixers kunnen alleen maar opnemen met USB, de andere gebruikt USB om software (traktor, SSL etc) aan te sturen. Bij sommige kun je er zelfs een MP3 speler op aansluiten en afspelen vanaf je mixer. Dus gare vraag, doe wat research voor je een topic opent.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
feestbeest    posted on 19-06-2010 11:30
Poster: Estacy
deze vraag had je ook in dat andere topic kunnen stellen... je lijkt BP wel, maar dan met topics :P

+1
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Camino    posted on 19-06-2010 14:00
Geef eens wat meer informatie over wat je precies wilt. Er zijn enorm veel verschillende USB mixers, de meeste die hybride zijn tussen een USB controller/soundcard en een analoge mixer. Als ik uit je andere ontelbare topics kan afleiden dat je maar een erg klein budget hebt, ga lekker analoog, voor een softwarepakket ben je al het dubbele van een goedkope mixer kwijt, en dan heb je zelfs nog niks van hardware!
Pedroz    posted on 19-06-2010 14:40
een A&H xone 42 heeft bijvoorbeeld USB om geluidsignaal in of uit je pc te sturen/ontvangen. Dit is een analoge mixer!
Specifieer je vraag wat meer, wil je software gaan aansturen?

BTW: probeer wat op je taal/zinsbouw te letten!
dJORD    posted on 19-06-2010 15:01
Poster: specialm
Hoi mensen.

ik zag verschillende usb mixers.

is dit wat of moet ik tog denken aan eenanalogen mixer.

Ik vraag of jullie mixer kent met usb functie.

en bij die andere heb ik gezegdt dat er een slot op kon.

ik snap niks van die usb functie dus daarom de vraag is het beter om analoog te draaien.

of met usb ondersteuning.

- je had deze vraag makkelijk kunnen stellen in ??n van je andere twee topics
- dit soort vragen horen thuis op het rookie forum
- je hebt een enorm onduidelijke startpost gemaakt
- je statpost?barst?van de onnozele spelfouten?

en nee ik probeer je niet af te zijken, ik probeer alleen dit forum netjes te houden.
je bent er al eerder op gewezen dat je dingen verkeerd doet, doe daar wat mee!!
User edit by dJORD on 19-06-2010 @ 15:06:55 (51%)
ArCee    posted on 19-06-2010 15:31
Dude, je komt wat tegen op internet en klapt hier meteen een topic over neer. Zoek eens, lees en loop dit hele forum niet onder te kalken met allemaal vragen die bijna allemaal op hetzelfde neer komen....................................................te triest!!

Daarbij volg je adviezen nog niet eens op ook, je doet uiteindelijk wat jezelf wil, dus stel dan ook geen vragen op niks af!!

Zinloos / kansloos!!

Mixertopic 1: Mengpaneel Numark M1, is dat wat?

Mixertopic 2: Mengpaneel Keuzen.

Mixertopic 3: USB Mixers ??

Volgens mij post jij graag berichten. Zo snel je iets hoort of leest, meteen een topic openen. Zo jammer...........
Daarbij heb je nog niet eens het fatsoen gehad om je eens normaal voor te stellen in het goede topic, Begin daar eens mee, jochie!!
Koop een staafmixer en vraag het de kok Cool?Sorry, die is te flauw.
User edit by ArCee on 19-06-2010 @ 15:38:06 (100%)
Helixon    posted on 19-06-2010 15:38
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
2. Zoek eens in de Gearbase
3. Kijk eens op AboutDJ.nl
4. Zoek een op Google: KLIk
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling:
Poster: specialm is dit wat of moet ik tog denken aan een analogen mixer

Dit moet het zijn:
Poster: specialm is dit wat, of moet toch denken aan een analoge mixer

7. Maak niet iedereen voor achterlijk uit...
8. wil je je hier niet aan houden klik dan hier

Succes met het uitzoeken.

SLOTJE!!
User edit by Helixon on 19-06-2010 @ 20:07:54 (31%)
specialm    posted on 19-06-2010 21:48
Poster: Helixon
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling:

Dit moet het zijn:

8. wil je je hier niet aan houden klik dan hier

Succes met het uitzoeken.

SLOTJE!!

Beste Helixon.

Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen.

Nee. Dus zeg dat dan ook niet !!

En Met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken en daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??

Snap je niet helemaal maar dat kan aan mij liggen.

en bedankt ik zoek zelf wel verder heb ik jou niet voor nodig Winking my eye

m.v.g Maikel.
User edit by specialm on 19-06-2010 @ 21:48:56 (1%)
dJORD    posted on 19-06-2010 23:18
Beste Helixon.

En Met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken en daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??

m.v.g Maikel.
 een spelfoutje hier en daar maakt niet uit, maar jij typt zulke onnozele onzin dat je er op gewezen wordt (ik probeerde het eerst netjes te brengen maar dat helpt kennelijk helemaal niets)
Helixon    posted on 20-06-2010 01:53
Beste Helixon.

m.v.g Maikel.

Beste Maikel

Aan de volgende punten heb je nog geen aandacht besteed die ik in mijn vorige post heb gedaan.

Poster: Helixon
6. Check je spelling

Reactie op jou punten... (ik heb meteen de spelling aangepast en enters verwijderd.

Maak ik jou voor achterlijk uit of andere mensen? Nee, Dus zeg dat dan ook niet !!

Ik moet je voor een deel gelijk geven. Mij maak je niet belachelijk. maar andere wel door hun ervaring in twijfel te trekken. Ook doe je al het advies dat de DJR leden je geven in de wind gooien. Met andere woorden je gedraagt je puberaal en arrogant op dit forum.

En met spelling ik zie andere mensen nog meer fouten maken. en(maar) daar word ook niks van gezegdt waarom ik wel ??

Kerel lees je start post eens... je geeft weinig tot geen informatie over je vraag. daarbij ben je ook nog eens beledigt als een van de leden je er op wijst dat je 3 topics over het zelfde onderwerp opent... Daarbij verwacht ik van een 16 jarige dat het voldoende nederlands kan typen/schrijven als ik. Ik ben de zelfde leeftijd als jou, dus maak me niks wijs... want je bent of nu geslaagd of je bent nog op school omdat je havo of atheneum/vwo doet.

En bedankt ik zoek, zelf wel verder. (Hier) heb ik jou niet voor nodig Winking my eye

Nou schijnbaar weet je niet hoe je op internet moet zoeken, dus laat ik het je even zijn...

Er bestaat namelijk een site die alles voor je kan opzoeken... deze website heet Google.com
als je naar deze website gaat en je typt wat je wilt zoeken in het tekst vak, dan zoekt google het voor je.

daarnaas is deze site genaamd Djresource.eu uitgerust met een zoek functie en een gearbase. hier kun je alles over DJ gear en andere dingen vinden...

--------------------------

Ik wil je niet beledigen, kwetsen, of wat dan ook. Maar je luisterd niet naar wat de leden je vertellen. Dus moet ik het maar op een hele lullige manier aan je vertellen...

hoop dat je hier wat van leert...

Groetjes Dean
User edit by Helixon on 20-06-2010 @ 01:57:58 (10%)
ArCee    posted on 20-06-2010 11:06
Zo is het. Kijk nou eens naar je eigen posts.

Je begint met een Numark mixer en vraagt, is dit wat?
Iedereen raad het je af en komt met suggesties, die je vervolgens compleet in de wind slaat.
Dan kom je in je Numark topic al aan met Mccrypt of een Behringer mixer, waar je vervolgens je volgende topic over gaat openen.
Iedereen geeft je vervolgens weer advies, ook die sla je weer in de wind, je doet toch wel wat je zelf wil, en nu kom je hier weer mee aan.
Elke keer als jij iets nieuws ziet op het internet (of zo) open je hier een topic over, die allemaal samen hangen met elkaar, maar vervolgens neem je niets voor waar aan.
Je zoekt alleen maar bevestiging voor (je?eigen en eigenwijze?foute keuzes.

-Kom nou eerst eens gewoon met wat je wil?
-Wat je zoekt?
-Wat je budget is?

Het is mij al duidelijk dat net begint met draaien, of wil beginnen met draaien, je bent net 16 en hebt geen ruk verstand van apparatuur, dat is wel duidelijk, en daar bovenop ben je nog eens zeer eigenwijs ook.

Laat Lead al je onzin topics verwijderen, denk voor jezelf na wat je wil, maak een lijstje met het bovenstaande, en open dan gewoon een topic wat je het beste voor dat geld kunt aanschaffen.........en neem de adviezen ter hand want als je toch zelf wel uitmaakt wat je wil, zonder dat je de adviezen in je overweging meeneemt,?laat het dan uit?je koppie om hier weer een topic over te openen.?

Zo werkt het, en niet anders.?
specialm    posted on 20-06-2010 11:52
mensen ik zit? te denken aan de VMX Serie van Behringer ik hoor hier allemaal goede verhalen over.

excuses voor de mensen wie denken dat ik hun advies in de windslaat dat is het helemaal niet.

punt 2. Ik ben niet zo bekent met forums dus die dubbele topice's kan gewoon weg.

ik zag de Vmx serie van behringer met usb functie ( zwart van kleur ) en de gewoone analoge ( Zilver )

wie ken hier meer over vertellen.
main    posted on 20-06-2010 11:55
ik heb nog een behringer vmx 300 voor je liggen, degelijk mengpaneel maar had voor mij te weinig functies. (dus een overstap gemaakt naar een korg km 402)
specialm    posted on 20-06-2010 11:56
Poster: main
ik heb nog een behringer vmx 300 voor je liggen, degelijk mengpaneel maar had voor mij te weinig functies. (dus een overstap gemaakt naar een korg km 402)

Is de vmx serie goed of zit ik aan troep te denken ( ik wil je spullen niet afkraken maar ik hoor slechte verhalen over behringer )

main    posted on 20-06-2010 12:04
valt me heel erg mee, alles werkt gewoon, lekkere faders en eq's. niks op aan te merken.
alleen mijn korg werkt natuurlijk stukken beter LOL maar tegenover de numark dm 1050 (die ik ook heb) vind ik de behringer veeel lekkerder werken!
specialm    posted on 20-06-2010 12:06
Poster: main
valt me heel erg mee, alles werkt gewoon, lekkere faders en eq's. niks op aan te merken.
alleen mijn korg werkt natuurlijk stukken beter LOL maar tegenover de numark dm 1050 (die ik ook heb) vind ik de behringer veeel lekkerder werken!

ja ik zag de zwarte versie met usb

wat moet ik daar van denken ?? is dit wat of moet ik toch de zilvere kiesen.
Vassilli    posted on 20-06-2010 12:12
maak anders even een nieuw topic aan! 'Zwarte of zilveren mixerConfused'
ArCee    posted on 20-06-2010 12:24
mensen ik zit? te denken aan de VMX Serie van Behringer ik hoor hier allemaal goede verhalen over.

excuses voor de mensen wie denken dat ik hun advies in de windslaat dat is het helemaal niet.

punt 2. Ik ben niet zo bekent met forums dus die dubbele topice's kan gewoon weg.

ik zag de Vmx serie van behringer met usb functie ( zwart van kleur ) en de gewoone analoge ( Zilver )

wie ken hier meer over vertellen.

en daar hebbenn we het volgende mixer idee, hou toch eens op man........................................................
specialm    posted on 20-06-2010 12:28
Poster: ArCee

en daar hebbenn we het volgende mixer idee, hou toch eens op man........................................................

Ik mag tog wel zelf weten of ik wat vraag aan jullie niet speciaal aan jou toch.

ik hoor hier goede verhalen over en het pas in me buget. excuses voor eventuele typefouten.
ArCee    posted on 20-06-2010 12:33
Man hou toch op, je hebt in je voorgaande mixer topics al uitgebreid antwoord en info gehad over Behringer mixers.
Behringer, Numark, McCrypt, alles is al voorbij gekomen in al je topics.
Je bent gewoon een puberaal aandachtvragertje die geen idee heeft wat hij wil of gewoon verlegen zit op aanspraak of aandacht.
Ik kan jouw absoluut niet (meer) serieus nemen Cool

Die typfouten intersseren me niet, niemand is perfect en we begrijpen je heus wel, maar je blijft maar doorgaan en je komt elke dag zowat met weer iets nieuws / anders?aankakken.
Kap gewoon, ga naar een goede zaak, leg je wensen voor, en laat je adviseren. Bij een goede zaak kun je ze meteen uitproberen.
User edit by ArCee on 20-06-2010 @ 12:35:11 (84%)
dJORD    posted on 20-06-2010 12:52
wat is je budged?
wat wil je allemaal kunnen met je gear?
bessef je dat je ook 2 afspeel bronnen (cd-spelers tt's) nodig hebt?
main    posted on 20-06-2010 12:54
koop gewoon een mengpaneel. heb er 2 voor een heeeele zachte prijs.
numarkje van me mag je meenemen voor 35,- behringer ook zoiets
specialm    posted on 20-06-2010 16:47

weet iemand of de Numark M1 USB DJ mixer ook een rec uitgang heeft.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

78 Users online: 14 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 3.164
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.575.317