Hoi mensen,
Ik zit op het moment volop cd-singles te kopen om mijn dance-singles een beetje te moderniseren. Welke kant dat precies op gaat, weet ik niet, maar er staan opeens wel heel veel roze dansnummers in, zal ik maar zeggen. Immers, alles wat op postiva uitkomt is roze gekleurd

Lil'love, Waterman, Lylo's Theme, Freemasons, dat soort shit...
Maar wat ik nog zoek op cd-single:
Armand van Helden - My My My
en
Deep Dish - Flash Dance
De tweede kan ik bestellen voor een euro of 10 bij de lokale platenzaak, de eerste kan ik voor een dollar of 14 uit Amerika over laten komen...
Nou moge het duidelijk zijn dat dan vinyl kopen wel eens goedkoper zou kunnen zijn... En wat minder moeite of wachttijd kost. Dus wie zou er met mij samen willen werken om digitale versies van deze 12"" te kunnen verkrijgen?
Oh, en het gaat voornamelijk om Armand van Helden.
Flash Dance staat ook nog in een paar versies op het special edition album van Deep Dish, samen met Say Hello... Dus in plaats van die twee te kopen, kan ik misschien beter dat album kopen.
Maar Armand heeft maar een versie van My My My op zijn album gezet. De sukkel: nou koop ik zijn album nooit meer
Nou, wie wil er een goede daad verrichten? Voor de duidelijkheid: ik houd zowel 12"" als cd en wil best nog zelf mijn 12"" en lege cd halen. Het is vooral dat als ik nog een platenspeler moet kopen, ik al gauw 200 euro verder ben voor een plaat... Da's een beetje veel.