Wie wil er voor mij vinyl naar cd omzetten?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 23-11-2005 18:18
Hoi mensen,

Ik zit op het moment volop cd-singles te kopen om mijn dance-singles een beetje te moderniseren. Welke kant dat precies op gaat, weet ik niet, maar er staan opeens wel heel veel roze dansnummers in, zal ik maar zeggen. Immers, alles wat op postiva uitkomt is roze gekleurd Happy, laughing Lil'love, Waterman, Lylo's Theme, Freemasons, dat soort shit...

Maar wat ik nog zoek op cd-single:
Armand van Helden - My My My
en
Deep Dish - Flash Dance

De tweede kan ik bestellen voor een euro of 10 bij de lokale platenzaak, de eerste kan ik voor een dollar of 14 uit Amerika over laten komen...

Nou moge het duidelijk zijn dat dan vinyl kopen wel eens goedkoper zou kunnen zijn... En wat minder moeite of wachttijd kost. Dus wie zou er met mij samen willen werken om digitale versies van deze 12"" te kunnen verkrijgen?

Oh, en het gaat voornamelijk om Armand van Helden.

Flash Dance staat ook nog in een paar versies op het special edition album van Deep Dish, samen met Say Hello... Dus in plaats van die twee te kopen, kan ik misschien beter dat album kopen.

Maar Armand heeft maar een versie van My My My op zijn album gezet. De sukkel: nou koop ik zijn album nooit meer Happy, laughing

Nou, wie wil er een goede daad verrichten? Voor de duidelijkheid: ik houd zowel 12"" als cd en wil best nog zelf mijn 12"" en lege cd halen.  Het is vooral dat als ik nog een platenspeler moet kopen, ik al gauw 200 euro verder ben voor een plaat... Da's een beetje veel.

What do you think about Wie wil er voor mij vinyl naar cd omzetten? ??

Vote :   

Lead    posted on 23-11-2005 19:45
Ik woon in Gouda maar wil je best helpen.... transport is alleen een lange weg denk ik.
Let the BASS be louder
LauW    posted on 23-11-2005 20:36
Misschien verstandig om toch een tt te kopen.. want nu wil je deze maar later wil je nog andere omzetten. Eenmalig investering die zichzelf eruit haalt Winking my eye

Je kan ook gewoon de 12" kopen en dan een goeie rip downloaden, dat doe ik zelf ook vaak, alleen als de gedownloade rip niet te vinden is of slecht is rip ik hem het zelf.
Gery    posted on 24-11-2005 19:49
al van internet gehoord?

je hebt daar zo'n leuke programma's like eMule enzo... Winking my eye

trouwens de joy kitikonti remix van my my my ruled!
DJ - Producer
MadSteven    posted on 25-11-2005 10:03
Hmz, klinkt als een grijze oplossing: de 12"" kopen en hem illegaal downloaden. Op zich heb je wel recht op een kopie voor jezelf, maar hoe je aan die kopie voor jezelf komt, staat niks in de wet. Downloaden zou dus op zich in een interpretie ervan de kopie kunnen zijn. Anderzijds mag een download alleen voor persoonlijk gebruik worden gebruikt en da's knap lastig als je voor publiek moet draaien.

Maar goed, sprak gisteren Jasper van Maxxximum, Den Bosch - u kent dat zaakje wel en als u het nog niet kent, dan gaat u het kennen - en die wil wel eens kijken of hij wat moeilijk te vinden cd-singles kan bestellen voor me.

Dus misschien poste ik wat te vroeg. Tenslotte is het duurste wat ik vond voor een cd-single inclusief vervoer ongeveer 15 euro. Als je even bedenkt dat een 12""  haast evenduur is, zeker als ie verzonden moet worden, dan is het misschien niet zo erg. En zo moet ik het maar vergelijken: zolang de cd-single goedkoper is dan de 12"" is het toch niet erg?

En Jeroen, ik was deze week nog in Obdam (tussen Alkmaar en Hoorn) en Den Bosch - vervoer is niet zo'n probleem als je een OV-jaarkaart hebt Winking my eye. Alleen heb ik nog maar een maandje of twee mijn OV... :'-(

Anderzijds, cd-singles willen nog wel eens later verschijnen dan de plaat. Zo heb ik al drie platen gezien die ik volgende maand wel op cd wil Winking my eye, maar of dat nou een probleem gaat vormen: meestal heeft het grote publiek die plaat pas gehoord als ie op cd is verschenen.

Dus hoezeer ik het ergens wel leuk zou vinden om 12"" te kunnen kopen (en da's in ieder geval makkelijker), denk ik dat ik het wel red.

Wel een beetje jammer dat gisteren David Guetta - The World is Mine is uitverkocht bij juno... Sad

MadSteven    posted on 25-11-2005 10:27
Poster: Gery
trouwens de joy kitikonti remix van my my my ruled!

Je bedoelt die Italiaanse remix die vier maanden later uitkwam en dus nooit op cd is verschenen?

Voor een remixje ga ik echt geen plaat kopen - fush yu mang.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

313 Users online: 47 Guests (266 Unknown)
Pages generated today : 8.427
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.775.545