Zag hem ook op Hardtraxx, zal hem even checken!
Alleen wat Delcone zegt en wat ookal op Hardtraxx stond ik vind hem niet echt raw.

Noisecontrollers, Wildstylez en de Deepack Bootleg van Human vallen gewoon onder mainstream!

Maar voor een normale hardstyle mix is dit wel mooie opbouw. Ik zal je laten weten wat ik er van vind, moet zo toch weer wat cd's branden dus kan ik hem ondertussen luisteren.
Edit:
In de overgang van 1. Noisecontrollers - Faster 'N Further naar 2. Alpha Twins - Atrocious (Original Mix) zit een klein foutje, maar die corrigeer je goed.
De overgang naar 3. Tatact - Seiv Mai Nait klinkt een beetje rommelig maar hij komt wel goed uit, zal de bass minder snel weglaten dus wat langer door laten gaan.
De overgang naar 4. Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake) leuke variatie qua overgang in de mix alleen is hij wat te abrupt dat je hem eruit gooit, misschien echo volgende keer? :P
De overgang naar 5. Wildstylez - In & Out was blij dat je deze snel had ingemixt vind Sound Of Love alleen maar in begin leuk met die break daarna wordt die kick net een kermis! :p Weer mooi dat je niet alleen intro outro doet.
De overgang naar 6. Hardstyle Mafia - Save Me hij zit er net beetje naast wat natuurlijk niet leuk luisterd voor de rest vind ik het wel beetje snelle switch van Wildstylez naar die dikke beuk tracks van Hardstyle Mafia :P
De overgang naar 7. Killerz - Human Bootleg was zeer goed niks op aan te merken!
De overgang naar 8. Noisecontrollers & Zany - Diffusion deze zit er ook naast, jammer dat daardoor de overgang niet mooi uitkomt!
De overgang naar 9. Zatox ft. Nikkita - Raw Style gooit je zomaar in (ook te hard) de echte overgang is eigenlijk niet de overgang je switch naar Raw Style vind ik persoonlijk niet erg vet. Waarschijnlijk heb je dit gedaan, omdat je geen full versie hebt want hij is nog niet uit. :P
Hoop dat je wat met me feedback kan!