[M] Sunrise - RAW Style Hardstyle Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sunrise8    posted on 15-06-2010 14:13
Goedenmiddag,

Na Defqon had ik weer zin om eens een leuk mixje te maken. Helaas is het resultaat achtergebleven bij de bedoeling, maar toch vond ik hem wel leuk om online te zetten Winking my eye
Ach iedereen heeft zo z'n mindere dagen toch Happy, laughing

Links staan in de HM

Tracklist:
1. Noisecontrollers - Faster 'N Further
2. Alpha Twins - Atrocious (Original Mix)
3. Tatact - Seiv Mai Nait
4. Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake)
5. Wildstylez - In & Out
6. Hardstyle Mafia - Save Me
7. Killerz - Human Bootleg
8. Noisecontrollers & Zany - Diffusion
9. Zatox ft. Nikkita - Raw Style

Veel luisterplezier en kritiek altijd welkom Happy, laughing
Complimentjes natuurlijk ook

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Music made me who i am

What do you think about [M] Sunrise - RAW Style Hardstyle Mix ??

Vote :   
-FLoriZ-    posted on 15-06-2010 15:29
CHeck

Edit: Links werken niet goed.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 15-06-2010 @ 15:30:34 (100%)
Sunrise8    posted on 15-06-2010 15:56
ik zie het, ik pas ze aan Happy, laughing

Edit: heb gewoon de volledige links neergezet, wel zo makkelijk Happy, laughing
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 15-06-2010 @ 15:58:59 (100%)
martijno    posted on 15-06-2010 16:42
4. Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake)

besteCool
Delcone    posted on 15-06-2010 18:06
Lol Raw? sorry totaal niet,luister eens b-front donkey-rollers titan ect tracksWinking my eye
XMatiC    posted on 15-06-2010 18:16
Check
www.youtube.com/LennertDJ
Tinus    posted on 15-06-2010 18:46
check
Convert    posted on 15-06-2010 18:47
Zag hem ook op Hardtraxx, zal hem even checken!

Alleen wat Delcone zegt en wat ookal op Hardtraxx stond ik vind hem niet echt raw. Winking my eye
Noisecontrollers, Wildstylez en de Deepack Bootleg van Human vallen gewoon onder mainstream! Happy, laughing
Maar voor een normale hardstyle mix is dit wel mooie opbouw. Ik zal je laten weten wat ik er van vind, moet zo toch weer wat cd's branden dus kan ik hem ondertussen luisteren.

Edit:
In de overgang van 1. Noisecontrollers - Faster 'N Further naar 2. Alpha Twins - Atrocious (Original Mix) zit een klein foutje, maar die corrigeer je goed.
De overgang naar 3. Tatact - Seiv Mai Nait klinkt een beetje rommelig maar hij komt wel goed uit, zal de bass minder snel weglaten dus wat langer door laten gaan.
De overgang naar 4. Hardstruction & Profite - Sound Of Love (Wildstylez Tool Remake) leuke variatie qua overgang in de mix alleen is hij wat te abrupt dat je hem eruit gooit, misschien echo volgende keer? :P
De overgang naar 5. Wildstylez - In & Out was blij dat je deze snel had ingemixt vind Sound Of Love alleen maar in begin leuk met die break daarna wordt die kick net een kermis! :p Weer mooi dat je niet alleen intro outro doet. Winking my eye
De overgang naar 6. Hardstyle Mafia - Save Me hij zit er net beetje naast wat natuurlijk niet leuk luisterd voor de rest vind ik het wel beetje snelle switch van Wildstylez naar die dikke beuk tracks van Hardstyle Mafia :P
De overgang naar 7. Killerz - Human Bootleg was zeer goed niks op aan te merken!
De overgang naar 8. Noisecontrollers & Zany - Diffusion deze zit er ook naast, jammer dat daardoor de overgang niet mooi uitkomt!
De overgang naar 9. Zatox ft. Nikkita - Raw Style gooit je zomaar in (ook te hard) de echte overgang is eigenlijk niet de overgang je switch naar Raw Style vind ik persoonlijk niet erg vet. Waarschijnlijk heb je dit gedaan, omdat je geen full versie hebt want hij is nog niet uit. :P

Hoop dat je wat met me feedback kan! Happy, laughing
User edit by Convert on 15-06-2010 @ 23:56:34 (100%)
Synchronizer    posted on 15-06-2010 20:17
Cheese Alert!
XMatiC    posted on 15-06-2010 21:57
Nou ja ,
Raw Hardstyle mix ...
Dit is toch wel erg mainstream...?:/

Nu de mix zelf :
Mooie overgangen !?
Ik vind ze toch goed !?

Deze gaat toch op mijn iPod !?

Wel jammer dat het niet echt Raw is maarja..
www.youtube.com/LennertDJ
_ruud_    posted on 15-06-2010 22:28
check
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Sunrise8    posted on 15-06-2010 23:21
@ xmatic: had je ook al op hardtraxx gezegd geloof ik haha Happy, laughing
Ja, het valt misschien niet onder het HOKJES PLAATSEN categorie RAW, maar alleen hebben ze toch een flinke harde kick en toch een lekkere melodie. Donkey Rollers vind ik echt poepnummers maken, totaal geen variatie in en titan vind ik alleen nightmare een goed nummer. Om die nou in elke mix te plaatsen Happy, laughing
Daarnaast heeft B-Front ook hele melodieuze nummers, dus dat RAW gedoe dat elke DJ ergens te plaatsen is gaat voor mij niet op, het gaat om de nummers.

Noisecontrollers heeft namelijk over het algemeen harde nummers, maar Jaydee is dan weer erg vrolijk Winking my eye
Thx voor the comments @ ALL
Music made me who i am
Snaad    posted on 16-06-2010 09:57
We gaan eens even fijn luisteren chef. Zeker omdat je dezelfde avatar hebt.
Sunrise8    posted on 16-06-2010 11:44
De mooiste die er is toch Winking my eye
Music made me who i am
kuituhh    posted on 16-06-2010 16:46
checkennn
Spin that Sh!t BAM!
T-to-the-J    posted on 16-06-2010 19:36
Die wil ik ook checken

Edit: Jammer dat je geen youtube link heb, ik had graag geluisterd, en downloaden gaat niet op deze pc. ( I love roestende pc's Winking my eye )
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 16-06-2010 @ 19:39:41 (100%)
Sunrise8    posted on 16-06-2010 23:59
@ convert: kijk daar heb ik echt wat aan. Echt bedankt. Zat er inderdaad een paar keer vreselijk naast, maar zat nog vol energie van defqon dus was allrmaal wat te enthousiast haha

en over raw heb je gelijk, heb de full nog niet Happy, laughing

zal volgende keer wel weer een youtube filmpje maken Winking my eye
Music made me who i am
Snaad    posted on 17-06-2010 08:56
Och ik zat em gister op mn werk te luisteren, vond het toch prima wegluisteren!?Zitten af en toe wat foutjes in maar best lekker verderHappy, laughing
Convert    posted on 21-06-2010 11:41
Poster: Sunrise8
@ convert: kijk daar heb ik echt wat aan. Echt bedankt. Zat er inderdaad een paar keer vreselijk naast, maar zat nog vol energie van defqon dus was allrmaal wat te enthousiast haha

en over raw heb je gelijk, heb de full nog niet Happy, laughing

zal volgende keer wel weer een youtube filmpje maken Winking my eye

Mooi dat de feedback wordt gewardeerd. Hoop dat je, jezelf hebt kunnen verbeteren! Maar ik zou in ieder geval stoppen met halve nummers zoals Raw Style. Vaak komt het niet mooi uit en kwaliteit is meestal ook slechter wat je op een feest natuurlijk veel beter hoort dan gewoon een opname. Winking my eye
Sunrise8    posted on 21-06-2010 12:23
Ik gebruik die nummers natuurlijk ook alleen in een mix en Raw Style was inderdaad slecht ingemixt, kwaliteit is wel gewoon 320 kbps, dus daar moet het niet aan liggen Happy, laughing
Ik zal er zeker meer op letten, bedankt Happy, laughing
Music made me who i am
viva_la_bram    posted on 30-06-2010 09:57
check
K0ENE    posted on 30-06-2010 12:12
checkeee!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

228 Users online: 65 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 15.107
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.421.741