Poster: MadStevenNatuurlijk niet, want dat is een niet logische combinatie bij fabriek-cases, de logische keuze is voor hen een 10" mixer of een Pioneer mixer, een battlemixer dus, alsook dat ze geen rekening houden dat er dj's zijn die ook wat meer bijhebben en dus wel een 19" mixer nodig hebben, die fabrikanten kunnen uiteraard onmogelijk alle combinaties laten maken, daarom zal je ze ook niet zien aangeboden worden door hen, en als er toch uitzonderingen zijn, zullen het van die wollen case's zijn van o.a. DAP, die enkel goed zijn om stof tegen te houden.
precies, bij veel zaken kan je een op maat gemaakte flightcase maken en voor zover ik het weet heb ik nog geen 19"" mixer + 2 x CDJ200 formaat flightcase gezien.
Poster: Carrera
slot - in = cd wordt naar binnen gezogen... zoals bij de pioneer cd-spelers oa. De numarks hebben dit dus niet. Lader komt gewoon naar buiten zoals bij de meeste cd-spelers.
Inderdaad, Reloop RMX 40 BPM kost slechts 269 EUR bij evsystems.be, maar ik zie nu dat hij terug opgeslagen is naar 299... De DSP (met effectenmodule) staat wel nog steeds in promo voor 349 daar --> goeie prijs
Wil dus een case waar alles in kan... Mijn mixer is wel geen 19" versie hoor. Die is 32 cm (12,6"breed en 35,7 cm hoog.
Wat zou die case mij kosten?
Poster: MadStevenBen je erin geinteresseerd MD ? zal ervoor anders ook prijs maken
precies, bij veel zaken kan je een op maat gemaakte flightcase maken en voor zover ik het weet heb ik nog geen 19"" mixer + 2 x CDJ200 formaat flightcase gezien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.