Numark AXIS-9 flightcase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Carrera    posted on 22-11-2005 19:34
Hallo iedereen,

Heb mijn nieuwe set (= 2x Numark AXIS-9 + Reloop RMX 40 BPM mixer) nu al een week of 3 and I love it!

Maar, zou nu eigenlijk graag de set inbouwen in een flightcase.
Weet iemand wat de mogelijkheden zijn want daar ben ik echt niet in thuis?
Reloop mixer is wel redelijk breed + de numarks hebben geen slot in mechanisme, dus ook mee rekening houden.

Alle suggesties meer dan welkom!

Greetz

What do you think about Numark AXIS-9 flightcase ??

Vote :   

Tekhead    posted on 23-11-2005 01:08
wat is een slot in carrera, oja ben jij degene die schreef dat de reloop mixer dmx 40 in Belgie 269.00 € koste ?

Wil je 1 case waar alles in kan, of 2 aparte cases, of een case voor elk toestel ?

En is het voor thuis te stallen of voor een drive in ?
Ik kan er desnoods wel eentje maken, maar alleen heavy duty uitvoering, en met de beste hardware.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MadSteven    posted on 23-11-2005 12:44
precies, bij veel zaken kan je een op maat gemaakte flightcase maken en voor zover ik het weet heb ik nog geen 19"" mixer + 2 x CDJ200 formaat flightcase gezien.

Carrera    posted on 23-11-2005 13:33
slot - in = cd wordt naar binnen gezogen... zoals bij de pioneer cd-spelers oa. De numarks hebben dit dus niet. Lader komt gewoon naar buiten zoals bij de meeste cd-spelers.

Inderdaad, Reloop RMX 40 BPM kost slechts 269 EUR bij evsystems.be, maar ik zie nu dat hij terug opgeslagen is naar 299... De DSP (met effectenmodule) staat wel nog steeds in promo voor 349 daar --> goeie prijs

Wil dus een case waar alles in kan... Mijn mixer is wel geen 19" versie hoor. Die is 32 cm (12,6"Winking my eye breed en 35,7 cm hoog.

Wat zou die case mij kosten?
Tekhead    posted on 23-11-2005 20:51
zal zo snel mogelijk laten weten die prijs, heeft de reloop BPM geen effectenmodule ?
Carrera    posted on 23-11-2005 21:05
@ Tekhead:
Neen, BPM niet, DSP wel...
Tekhead    posted on 23-11-2005 23:07
Poster: MadSteven
precies, bij veel zaken kan je een op maat gemaakte flightcase maken en voor zover ik het weet heb ik nog geen 19"" mixer + 2 x CDJ200 formaat flightcase gezien.

Natuurlijk niet, want dat is een niet logische combinatie bij fabriek-cases, de logische keuze is voor hen een 10" mixer of een Pioneer mixer, een battlemixer dus, alsook dat ze geen rekening houden dat er dj's zijn die ook wat meer bijhebben en dus wel een 19" mixer nodig hebben, die fabrikanten kunnen uiteraard onmogelijk alle combinaties laten maken, daarom zal je ze ook niet zien aangeboden worden door hen, en als er toch uitzonderingen zijn, zullen het van die wollen case's zijn van o.a. DAP, die enkel goed zijn om stof tegen te houden.
Tekhead    posted on 23-11-2005 23:31
Poster: Carrera
slot - in = cd wordt naar binnen gezogen... zoals bij de pioneer cd-spelers oa. De numarks hebben dit dus niet. Lader komt gewoon naar buiten zoals bij de meeste cd-spelers.

Inderdaad, Reloop RMX 40 BPM kost slechts 269 EUR bij evsystems.be, maar ik zie nu dat hij terug opgeslagen is naar 299... De DSP (met effectenmodule) staat wel nog steeds in promo voor 349 daar --> goeie prijs

Wil dus een case waar alles in kan... Mijn mixer is wel geen 19" versie hoor. Die is 32 cm (12,6"Winking my eye breed en 35,7 cm hoog.

Wat zou die case mij kosten?

Om je een juiste prijs te geven heb ik nog wel wat info nodig:

Je wil dus een roadcase voor inbouw van 2 numark Axis 9 cd spelers en 1 reloop mixer RMX-40... ,met voorziening van neervallende of demonteerbare luikjes voor de AXIS 9 CD slot. Voorzien van stekkerdoos en kabelgoot. Juist ?

Als je de case echt gaat gebruiken voor on the road, stel ik hetvolgende voor:

(8)10 mm beukenmultiplex voor de kist, 2 mm (1.2)dikke hoekprofielen,  heavy duty Penn Fabrication vlindersluitingen, wegklappende inbouw handvaten, 2 mm (1.2)  sluitprofielen M/V, 2mm (1.4)  dikke bolhoekbeschermers, overzethoeken.

Enkel zo ben je echt met een roadcase op weg.

NOG EEN WENS ?  laat ff weten .
Tekhead    posted on 23-11-2005 23:37
Poster: MadSteven

Ben je erin geinteresseerd MD ? zal ervoor anders ook prijs maken

Zijn er nog collega's dj's die een case-wens hebben, die geen fabriekscase vinden voor hun combinatie van gear ? Laat me ff weten, zodat ik jullie misschien kan helpen.
rebounce    posted on 24-11-2005 07:53
wa is een richtprijs?

Carrera    posted on 24-11-2005 13:45
@ Tekhead: je beschrijving van hetgeen ik wil klopt perfect!
Maar wat is de richtprijs?

This is an old Topic

No new postings for 6.516 days.
 Post CommentThat would be 217.2 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

109 Users online: 8 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 22.995
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.013.455