Poster: Tekhead
de hele jeugd niet, want er zijn er gelukkig nog die uit het juiste hout zijn gesneden, maar er zijn er veel meer die de verkeerde mentaliteit hebben, en jammer genoeg komen die nagenoeg volledig uit dezelfde bevolkingsgroep en volledig uit de grootsteden. Ik begrijp de heersers van het land dat zij dit allemaal maar laten begaan, ik vrees voor de toekomst van Europa, niet als E.G. zelf, maar de lidstaten individueel hun welvaart, omdat iedere generatie zijn duit in het zakje moet doen, maar de huidige generatie van 12 tem 18 jarige, dat is wetenschappelijk onderbouwd bewezen, een verloren generatie, niet alleen in de benelux, maar vrijwel alle lidstaten met dezelfde lakse houding hebben een verloren allochtone generatie rondlopen wat ik?noem de pamper generatie, waarom ? Omdat ze altijd maar bepamperd worden, er worden?hen alleen rechten, maar geen plichten?uitgelegd ??Geen eisen of voorwaarden voorgelegd. Zware criminele feiten worden?licht of zelfs niet bestraft, Politiemensen die in hinderlagen worden gelokt en zwaar ineengeslagen, Politiebureel dat met molotovcocktails in de as wordt gelegd, raid?op politiekantoren met zware bouwmaterialen, bedreigen van politie en justitie,? ganse wijken die ze zich toeeigenen en NO GO zones van maken enz.... ?die zwaarwichtige feiten worden dan door De burgemeester ervan, afgedaan als een futiliteit, als een jeugdzonde !!!!
Maar wat?er al lang zat aan te komen gebeurd dan ook, een regelrechte excecutie van een Rechter en zijn griffier op het einde van een zitting in de rechtbank zelf. Deze persoon, een erkend politiek vluchteling, had een negatief vonnis aangehoord en hij was het daar niet mee eens en lost het dan maar zo op. Wat moet er nog meer gebeuren voordat er enkel hoogwaardigheidbekleders nu eindelijk eens gaan ingrijpen. De mensheid is met een sneltempo onze aarde en de mensheid volledig naar de knoppen aan't helpen. Proficiat?
Ben het eens dat er harder ingegrepen moet worden, maar daarmee los je geen problemen op.
Ongewild/ongemerkt in de beslissingen die wij maken wordt Nederland vanzelf een politie staat. Op huidige problemen worden oplossingen verzonnen die op lange(re) termijn de sociale controle alleen maar versterken.
Meest recent: OV-chipkaart, waar je reisgegevens gelogged zijn, en niet om mensen te controlleren hoor, nee, nee, maar als de nood aan de man komt weten ze je wel meteen te vinden.
Evenals die nieuwe ID/Paspoort waar je je vingerafdruk mag gaan afgeven... WTF!!!
Kilometer heffing (gaat ooit nog wel gebeuren) , blackbox waar je reisgegevens opgeslagen worden, en nee niet om te zien waar je geweest bent.
Allemaal oplossingen die naar mijns inziens een dubbele agenda hebben of gebruikt kunnen en gaan worden!
En dit is oud nieuws, sinds de digitale revolutie is een mens toch al niet meer onvindbaar.
Dat jij de allochtonen bepampered vindt ben ik het absoluut niet mee eens!
'er worden?hen alleen rechten, maar geen plichten?uitgelegd'
Het is juist omgekeerd, er worden hun
juist alleen maar plichten opgelegd. Nederland groeit niet mee met de beslissingen die er gemaakt zijn als maatschappij.
Ook het aanpassen aan de diverse jeugd met al zijn diverse normen en waarden die elke achtergrond heeft wordt weinig rekening mee gehouden.
Je mag er wel zijn, maar wel alleen als je aan onze normen en waarden kunt voldoen.
Sorry, maar dit is toch te krom voor woorden?
Ze worden juist verplicht ?aan onze wensen te voldoen, en de sociale controle hierop is alleen maar groter.
Ik vind het niet gek dat er zoveel mis kan gaan.
Over internet vriendschappen:
Hier is totaal geen sociale controle aanwezig... Normen en waarden die je in de fysieke realiteit hebt meegekregen van?je ouders en omgeving wordt op het internet niet gecontroleerd/gespiegeld door dezelfde ouders en omgeving en je 'mist' hier je referentiekader. En je hoeft je (nog)?niet binnen dit kader te begeven.
Ik denk dat het onderscheidt die men maakt tussen de fysieke realiteit en de internet realiteit verschillend is bij elk individu.
Voor de een is het dezelfde realiteit en dus dezelfde normen/waarden hanteert, de ander ervaart het als een andere realiteit waar hij zijn eigen/andere normen/waarden heeft.
Denk zeker dat dit bij pubers die zoveel bezig zijn met hun identiteit, dat internet voor hun het 'perfecte' oefenterrein lijkt.
Het is ook een totaal andere omgeving waar je eigenlijk zonder consequenties je gang kunt gaan. Waar je in de fysieke realiteit op je vingers getikt wordt, heb je hier vaak vrij spel.
Ook in de communicatie.