Poster: dacuba
Achja Arcee.. weeral een topic waarin het over je TFM moet gaan, en weeral zeuren en de populist uithangen en telkens maar weer willen generalizeren.
Ja, de jeugd is naar de klote.
/topic
Poster: Tekhead
de hele jeugd niet, want er zijn er gelukkig nog die uit het juiste hout zijn gesneden, maar er zijn er veel meer die de verkeerde mentaliteit hebben, en jammer genoeg komen die nagenoeg volledig uit dezelfde bevolkingsgroep en volledig uit de grootsteden. Ik begrijp de heersers van het land dat zij dit allemaal maar laten begaan, ik vrees voor de toekomst van Europa, niet als E.G. zelf, maar de lidstaten individueel hun welvaart, omdat iedere generatie zijn duit in het zakje moet doen, maar de huidige generatie van 12 tem 18 jarige, dat is wetenschappelijk onderbouwd bewezen, een verloren generatie, niet alleen in de benelux, maar vrijwel alle lidstaten met dezelfde lakse houding hebben een verloren allochtone generatie rondlopen wat ik?noem de pamper generatie, waarom ? Omdat ze altijd maar bepamperd worden, er worden?hen alleen rechten, maar geen plichten?uitgelegd ??Geen eisen of voorwaarden voorgelegd. Zware criminele feiten worden?licht of zelfs niet bestraft, Politiemensen die in hinderlagen worden gelokt en zwaar ineengeslagen, Politiebureel dat met molotovcocktails in de as wordt gelegd, raid?op politiekantoren met zware bouwmaterialen, bedreigen van politie en justitie,? ganse wijken die ze zich toeeigenen en NO GO zones van maken enz.... ?die zwaarwichtige feiten worden dan door De burgemeester ervan, afgedaan als een futiliteit, als een jeugdzonde !!!!
Maar wat?er al lang zat aan te komen gebeurd dan ook, een regelrechte excecutie van een Rechter en zijn griffier op het einde van een zitting in de rechtbank zelf. Deze persoon, een erkend politiek vluchteling, had een negatief vonnis aangehoord en hij was het daar niet mee eens en lost het dan maar zo op. Wat moet er nog meer gebeuren voordat er enkel hoogwaardigheidbekleders nu eindelijk eens gaan ingrijpen. De mensheid is met een sneltempo onze aarde en de mensheid volledig naar de knoppen aan't helpen. Proficiat?
Poster: Intricate
Dat jij de allochtonen bepampered vindt ben ik het absoluut niet mee eens!
'er worden?hen alleen rechten, maar geen plichten?uitgelegd'
Het is juist omgekeerd, er worden hun juist alleen maar plichten opgelegd. Nederland groeit niet mee met de beslissingen die er gemaakt zijn als maatschappij.
Ook het aanpassen aan de diverse jeugd met al zijn diverse normen en waarden die elke achtergrond heeft wordt weinig rekening mee gehouden.
Je mag er wel zijn, maar wel alleen als je aan onze normen en waarden kunt voldoen.
Sorry, maar dit is toch te krom voor woorden?
Ze worden juist verplicht ?aan onze wensen te voldoen, en de sociale controle hierop is alleen maar groter.
Ik vind het niet gek dat er zoveel mis kan gaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.