De Late Leeuw Deel 39 (27/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 10-06-2010 11:54
Trouwens, heeft iemand al gemerkt dat je op google je eigen achtergrond in kan stellen.
Best wel vet. kijk maar:

Music made me who i am
mrmagix    posted on 10-06-2010 12:00
Poster: walteur

succes kerel :d

Woop woop, merci :D
40 meerkeuze gekregen! Voordeel was dus dat het antwoord voor je neus stond, het enkel nog aankruisen. We hopen op 10/20

@?Sunrise8
is nog wel nice! ook eens iets designen daarvoor. Straks een nieuw topic: Show je google :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Sandr    posted on 10-06-2010 12:02
Pfff... ik heb soms het idee dat sommige mensen echt een rol spelen hier.... gewoon om te kutten...

Ik kan me niet voorstellen dat mensen daadwerkelijk zo kortzichtig en onwetend kunnen zijn en dan ook nog hoog bij laag durven te beweren dat ze alles van de wereld gezien hebben en precies weten waar ze het over hebben...

Als je een rol speelt: Please stop er mee want het wordt heel vervelend
Als je geen rol speelt: Dan vrees ik dat je niet meer te helpen bent......(maar val ons er niet mee lastig)
Play that funky music white boy....
Sunrise8    posted on 10-06-2010 12:03
haha denk je niet dat dat een beetje overdreven is?

Maar dit is gewoon een Q-Dance wallpaper en die kon je gewoon uploaden. Best wel vet.
Leuker dan die standaard witte achtergrond van google Winking my eye
Music made me who i am
mrmagix    posted on 10-06-2010 12:08
Poster: Sunrise8
Leuker dan die standaard witte achtergrond van google Winking my eye

Wit vind ik anders ook wel nice. Heel strak... Vooral dat infaden als je google opent vind 'k wel leuk!
Een zoekmachine moet immers zakelijker overkomen dan www.startpagina.nl bijvoorbeeld h? Happy, laughing
User edit by mrmagix on 10-06-2010 @ 12:08:33 (5%)
Yorick    posted on 10-06-2010 12:08
@ Sandr wat bedoel je?
MaximDJ    posted on 10-06-2010 12:18
Hehe eindelijk de VVD de grootste. Ook ben ik op sommige punten wel blij dat de PVV ook weer gegroeid is. Sommige punten van de PVV zijn echt waardeloze crap, maar er zitten ook sterke tussen. Massa immigratie een stop toeroepen bijvoorbeeld. Ik heb er wel genoeg van. Dit is Nederland, geen opvangtehuis voor Immigranten
Party Sensations. Excellence in entertainment.
walteur    posted on 10-06-2010 12:26
Poster: mrmagix

Woop woop, merci :D
40 meerkeuze gekregen! Voordeel was dus dat het antwoord voor je neus stond, het enkel nog aankruisen. We hopen op 10/20

toch geen gok-correctie hoop ik? :p
User edit by walteur on 10-06-2010 @ 12:26:32 (31%)
Sunrise8    posted on 10-06-2010 12:29
@MaximDJ: Helaas dat VVD gewonnen heeft, ik had PVV wel graag als winnaar uit de bus zien komen. Kijken of wilders het echt kon waarmaken. Ik heb dan ook vanzelfsprekend op de PVV gestemd Happy, laughing
Music made me who i am
mrmagix    posted on 10-06-2010 12:29
Jawel :D. maar die stond op de helft van de punten van de vraag. dus soms een half puntje verloren. Is wel lastig maarja Happy, laughing niet teveel gegokt dan maar :D. Anders was het gewoon ogen toe en krabbele :D
MaximDJ    posted on 10-06-2010 12:43
Poster: Sunrise8
@MaximDJ: Helaas dat VVD gewonnen heeft, ik had PVV wel graag als winnaar uit de bus zien komen. Kijken of wilders het echt kon waarmaken. Ik heb dan ook vanzelfsprekend op de PVV gestemd Happy, laughing

Ik ben zelf ook wel echt heel erg rechts, maar Wilders als Minister President lijkt mij niks. Een 2e of 3e plek is goed. Anders zou het allemaal net te worden. Gelukkig heeft hij wel veel meer inspraak zo
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Vassilli    posted on 10-06-2010 12:56
Oeeee ik wil een Zwarte Xone 92!! Wat een Uber geil ding?Cool
Outsider    posted on 10-06-2010 16:28
Nog mensen die de CDJ-350 in pre order hebben besteld ? Ze zijn namelijk deze week uitgeleverd! Ben wel benieuwd naar de recencies :D
User edit by Outsider on 10-06-2010 @ 16:32:25 (9%)
Boyd    posted on 10-06-2010 16:39
Vandaag een nieuwe DSLR camera gekocht, ik hoop dat de accu snel opgeladen is zodat ik wat plaatjes kan trekken.Cool
Vassilli    posted on 10-06-2010 17:01
Welke heb je gekocht?
Ilja    posted on 10-06-2010 17:01
@Outsider

ik koop 10000x liever een CDJ 400 dan een uitgeklede versie ervan.
soundkiller    posted on 10-06-2010 17:05
ilja 666ste post Cool
dacuba    posted on 10-06-2010 17:14
Ilja, ik heb een interessante quote voor jou gevonden. Als je niet weet wat het betekent kan je misschien je moeder om hulp vragen:

''Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber muss man schweigen.'''
DjVictorF    posted on 10-06-2010 17:14
Ik word zoooo moe van deze computer.. Dus schoot het mij serieus net te binnen om misschien een MacBook te kopen.
Nu heb ik mijn hele leven gewoon windows gebruikt en ben dus niet zo bekend met de MacBook.
Kan ik wel nog gewoon muziek downloaden? Is er bepaalde (legale software) die ik niet meer kan downloaden op een MacBook (zoals freestyler, audacity etc). Oftewel, wat kan ik niet met een MacBook wat ik wel op een Windows computer kan? En andersom uiteraard!
Ik dacht ik zet dit maar even hier neer, of vinden jullie dat hier een topic voor moet worden aangemaakt.
Dit is niet bedoeld om windows mee af te kraken of apple! Ik vind allebei prima computers, alleen ik dacht als ik dan een nieuwe laptop neem, dan neem ik meteen een goede.
Welke MacBook (pro) is het meest geschikt voor mij? Ik haal lang niet het maximale uit mijn computer en ik heb natuurlijk niet een ultra hoog budget voor een 15 inch pro van 1600 eurie..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Vassilli    posted on 10-06-2010 17:16
Met een Mac kan je natuurlijk ook muziek downloaden! En Audacity draait er ook op!?
ik denk dat voor jou de 'goedkoopste' 13' dan wel genoeg is! Perfecte laptop.

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!
DjVictorF    posted on 10-06-2010 17:19
Poster: Vassilli
Met een Mac kan je natuurlijk ook muziek downloaden! En Audacity draait er ook op!?
ik denk dat voor jou de 'goedkoopste' 13' dan wel genoeg is! Perfecte laptop.

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!

Maar dan de Pro of de normale MacBook? En waar zit precies het verschil in tussen de 2? Aangezien ik niet heel handig ben met het begrijpen van de specs..
dJORD    posted on 10-06-2010 17:21
ik ben van plan januari volgend jaar een macbook pro 13'' met extern scherm (niet van apple) 24'' aan te schaffen!!
DjVictorF    posted on 10-06-2010 17:26
Poster: dJORD
ik ben van plan januari volgend jaar een macbook pro 13'' met extern scherm (niet van apple) 24'' aan te schaffen!!

Mmm, ze hebben nu een soort studie aanbod die tot 7 september geldt (160 euro korting)! Even kijken of dat ook zo is voor middelbare scholieren!
Tekhead    posted on 10-06-2010 17:26
Poster: JollyJunkie

Wilders is gewoon wat makkelijker bereikbaar voor de massa die wat minder goed is in nadenken Winking my eye
Was Hitler ook, Hitler heeft geschreven: We moeten alle propaganda zo makkelijk mogelijk brengen omdat de massa dom is, we moeten ons focussen op de domme mensen.
Voel je je aangesproken? Winking my eye

Hiersla je de balkompleet mis jonge man, dat een gek als Hitler aan de macht is kunnen komen en volledig de bevolking achter hem kreeg heeft geen bal met zijn propaganda te maken maar alles met het onmenselijk opgestelde Verdrag van Versailles in 1918 door de geallieerde. Zoek dat even op en je zal zien wat ik bedoel
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Vassilli    posted on 10-06-2010 17:27
Poster: DjVictorF

Maar dan de Pro of de normale MacBook? En waar zit precies het verschil in tussen de 2? Aangezien ik niet heel handig ben met het begrijpen van de specs..

de Macbook Pro heeft:
Aluminium behuizing
Sd kaart slot
Firewire
Verlicht toetsenbord

Voor de rest zijn ze hetzelfde!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 34 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 1.171
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.855.001