Poster: walteur
succes kerel :d
Poster: Sunrise8
Leuker dan die standaard witte achtergrond van google
Poster: mrmagix
Woop woop, merci :D
40 meerkeuze gekregen! Voordeel was dus dat het antwoord voor je neus stond, het enkel nog aankruisen. We hopen op 10/20
Poster: Sunrise8
@MaximDJ: Helaas dat VVD gewonnen heeft, ik had PVV wel graag als winnaar uit de bus zien komen. Kijken of wilders het echt kon waarmaken. Ik heb dan ook vanzelfsprekend op de PVV gestemd
Poster: Vassilli
Met een Mac kan je natuurlijk ook muziek downloaden! En Audacity draait er ook op!?
ik denk dat voor jou de 'goedkoopste' 13' dan wel genoeg is! Perfecte laptop.
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!
Poster: dJORD
ik ben van plan januari volgend jaar een macbook pro 13'' met extern scherm (niet van apple) 24'' aan te schaffen!!
Poster: JollyJunkie
Wilders is gewoon wat makkelijker bereikbaar voor de massa die wat minder goed is in nadenken
Was Hitler ook, Hitler heeft geschreven: We moeten alle propaganda zo makkelijk mogelijk brengen omdat de massa dom is, we moeten ons focussen op de domme mensen.
Voel je je aangesproken?
Poster: DjVictorF
Maar dan de Pro of de normale MacBook? En waar zit precies het verschil in tussen de 2? Aangezien ik niet heel handig ben met het begrijpen van de specs..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.